اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش منطقه زواره خبر داد

مرمت و بهسازی 50 کلاس درس در آموزش و پرورش زواره

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش منطقه زواره گفت: مرمت، بهسازی و بازسازی هشت آموزشگاه و 50 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال انجام شد.

مرمت و بهسازی 50 کلاس درس در آموزش و پرورش زواره

خدابخش کبریایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان تعداد کل دانش‌آموزان آموزش و پرورش زواره را بیش از 3 هزار نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 200 نفر دانش‌آموز اول ابتدایی هستند که برای نخستین بار پا به مدرسه می‌گذارند.

وی تعداد کل آموزشگاه‌های آموزش و پرورش زواره را 42 آموزشگاه در غالب 141 کلاس اعلام کرد و گفت: از این تعداد شش آموزشگاه در مقطع متوسطه با 47 کلاس، 9 آموزشگاه در مقطع راهنمایی با 19 کلاس و 27 آموزشگاه در مقطع ابتدایی با مجموع 75 کلاس هستند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه زواره در ادامه به اقدامات صورت گرفته جهت بازسازی و بهسازی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا در سال جاری هشت آموزشگاه و 50 کلاس درس در غالب سرامیک کاری کف و بدنه، نقاشی، ایزوگام، تجهیز کلاس‌ها و ساخت سرویس‌های بهداشتی با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال مورد مرمت، بهسازی و بازسازی قرار گرفته‌اند.

وی به اجرای طرح تحول بنیادین و نظام 3-3-6 اشاره و تاکید کرد: در این راستا همه آموزگاران مورد نیاز که بالغ بر 24 نفر بوده‌اند از طریق جذب نیروهای تربیت معلم، نیروهای بند (د) و انتقال از دوره راهنمایی و متوسطه تأمین شده‌اند و همه آموزشگاه‌ها و فضاهای مورد نیاز جهت اجرای این طرح آماده است.

کبریایی به نبود مدرسه غیرقابل استفاده در این شهر اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش زواره مدرسه تخریبی ندارد و از این لحاظ از معدود شهرهای استان اصفهان است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول