اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

شورای ویژه آموزش و پرورش در قم تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: برای بررسی و تحلیل مشکلات آموزش و پرورش در استان قم شورایی با حضور وزیر آموزش و پرورش تشکیل خواهد شد.

شورای ویژه آموزش و پرورش در قم تشکیل می‌شود

کرم‌رضا پیریایی پیش از ظهر امروز در حاشیه نواختن زنگ مهر و پایداری در مجتمع آموزشی امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: آموزش و پرورش در استان قم از وضعیت خوبی برخوردار بوده و شرایط مناسبی دارد.

وی ادامه داد: کشور ما قبل از سال 1404 به موقعیت نخست علمی در منطقه خواهد رسید و نقش امثال استان قم در این موفقیت بسیار ویژه است.

استاندار قم با اشاره به تقدم تزکیه به تعلیم بیان کرد: اگر تزکیه در نظام آموزش و پرورش ما در اولویت قرار بگیرد، بسیاری از مشکلات جامعه رفع خواهد شد.

وی ابراز داشت: اگر بخواهیم یک نقطه عطف در قرن‌های اخیر جست‌وجو کنیم که مناسبات جهانی را تغییر داده باشد، می‌توانیم به انقلاب اسلامی اشاره کنیم.

پیریایی گفت: در این مسیر شهر قم جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و برای حفظ این جایگاه در معیارهای بالاتر باید تلاش کرد.

وی اضافه کرد: ما در شوراهایی که منجر به برنامه‌ریزی برای آینده می‌شود، بنا داریم تا این نقش استان قم را تقویت کنیم.

استاندار قم با بیان اهمیت آموزش و پرورش ادامه داد: بنا داریم برای حل مشکلات آموزش و پرورش شورای ویژه‌ای با حضور استاندار تشکیل دهیم.

وی ابراز داشت: در این شورا نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی و نخبگان استان شرکت خواهند کرد و بسیاری از مسائل را می‌توان در این شورا حل و فصل کرد.

پیریایی با اشاره به دیگر برنامه‌های استانداری برای ساماندهی امور مربوط به آموزش و پرورش در قم افزود: قرار است شورایی نیز با حضور نخبگان استان قم، خیرین و پیشکسوتان آموزش و پرورش تشکیل شود تا مشکلات آموزش و پرورش در استان قم بررسی و تحلیل شده و راه‌حلی برای چالش‌ها اندیشیده شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول