اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی:

سند تحول آموزش و پرورش جامعه اسلامی را متحول می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نه تنها این مجموعه را بلکه تمام جامعه اسلامی ما را متحول خواهد کرد.

سند تحول آموزش و پرورش جامعه اسلامی را متحول می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس در خلخال با اشاره به آغاز سال تحصیلی و شکوفا شدن سنگر علم، از دانش‌آموزان خواست تا نهایت تلاش و جدیت خود را در علم‌آموزی و ارتقا سطح فراگیری خویش به کار گیرند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با یادآوری تلاش معلمان و پایین بودن سطح مزایای آنها ابراز داشت: چرا باید مزایای بدی آب و هوا از فیش معلمان در شهرستان خلخال با توجه به داشتن آب و هوایی سرد و خشن حذف شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ما در مجلس تلاش خواهیم کرد تا حق و حقوق معلمان تامین شده و زحمات آنها جبران شود.

جعفری‌بنه در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: باید سعی کنیم به سوی هوشمند‌سازی مدارس حرکت کنیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید مدارس را مجهز به فناوری روز کنیم و در کنار آن از معلمان و نخبگان در حوزه آموزش استفاده کنیم تا سطح آموزشی شهرستان بیشتر از این ارتقا یابد.

جعفری‌بنه در ادامه ابراز داشت: دستور تخصیص و موافقت اصولی مبلغ  300میلیون تومان از سوی وزیر آموزش و پرورش برای انجام بعضی از تعمیرات مدارس شهرستان خلخال و کوثر اخذ شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: بعد از آغاز تقسیم بودجه عمرانی وزارتخانه‌ها این مبلغ نیز برای بهسازی و تعمیرات مدارس و تجهیز آنها به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم جمعی از مسئولان با حضور در کلاس‌های درس ششم ابتدایی مدرسه عفت خلخال در جریان چگونگی شیوه تدریس ششم ابتدایی قرار گرفتند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول