اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اندیمشک:

فعالیت سیاسی در آموزش و پرورش باعث افت شاخص‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اندیمشک گفت: فعالیت سیاسی در سطح اداره آموزش و پرورش این شهرستان باعث بروز افت تحصیلی شدید می‌شود.

فعالیت سیاسی در آموزش و پرورش باعث افت شاخص‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک نعمت‌الله خدامی صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس شهرستان اندیمشک اظهار داشت: پرهیز از فعالیت‌های سیاسی در عرصه آموزش و پرورش باعث می‌شود تا مشکلات زیادی در این بخش بروز کند و یکی از مشکلات اساسی افت شدید شاخص‌های موجود در این باره است.

وی در ادامه رعایت اولویت و یادگیری در علوم و فنون با توجه به خطبه 31 نهج‌البلاغه را متذکر شد و افزود: عدم دیدگاه سیاسی در کار آموزش و پرورش شهرستان و خارج ساختن این اداره از فضای سیاسی قبلی که موجب افت تحصیلی شرم‌آور و جایگاه نازل این اداره در سطح استان شده است باید از اولویت‌ها قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در سال‌های گذشته شاهد عقب افتادگی بسیار زیادی در آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک بوده‌ایم و باید در سال‌های آتی این عقب ماندگی را برطرف کنیم.

امام جمعه اندیمشک افزود: اخلاص محوری و خدا محوری باید سرلوحه کار فرهنگیان و مدیران بخش‌های فرهنگی باشد و انتخاب آموزگار باید بر اساس شایسته سالاری مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اندیمشک اظهار داشت: جایگاه کنونی در بخش آموزش و پرورش اصلا مناسب شهرستان اندیمشک نیست و باید در ارتقای سطح شاخص‌های موجود در اندیمشک تلاشی جهادی کنیم.

خدامی همچنین نصایح و راهبردهایی برای برون رفت آموزش و پرورش اندیمشک از مشکلات فعلی و ارتقای کیفی این اداره به مسئولان و مدیریت جدید ارائه نمود و گفت: آموزش و پرورش برای رفع مشکلات مسئله افت تحصیلی و عدم توجه به گرایش سیاسی افراد و توجه به شایسته سالاری و تخصص‌گرایی در باب انتصابات فارغ از ستادی، قومی، قبیله‌ای و اولویت خدمت و عدم تضعیف این دستگاه و تلاش برای ساختن نسلی که فرمانداران و نمایندگان و مسئولان آینده، باید توجه خاص و برنامه‌ریزی دقیق و اصولی برای موفقیت در این زمینه بکار گیرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: مدرسه جایگاه آموزش و تعلیم و تعلم نسل آینده است و به این دلیل تلاش کنیم تا در عرصه آموزش به بهترین وجه ممکن اقدام کنیم.

خدامی افزود: تلاش در راستای رفع مشکلات در عرصه تعلیم و تعلم باید در صدر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این زمینه باشد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول