اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 تا 21 مهر ماه جاری

پیام‌نور کرمان میزبان همایش ملی شیمی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمان گفت: دهمین همایش ملی شیمی پیام‌نور از 19مهر ماه به مدت 3 روز در دانشگاه پیام‌نور کرمان برگزار می‌شود.

پیام‌نور کرمان میزبان همایش ملی شیمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمید تابلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش ملی شیمی در دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان اظهار داشت: برخورداری از دانش روز جهان و به‌کارگیری نویافته‌های دانشمندان و پژوهشگران در عرصه‌های گوناگون علمی نیاز مشترک همه جوامع امروزی است.

وی افزود: جامعه دانشگاهی کشور با برگزاری همایش‌ها و کنگره‌هایی در حوزه‌های مختلف، توانایی‌های خود را به شایستگی نشان داده و اهمیت و ضرورت یکایک رشته‌های علمی را به سمع و نظر آحاد جامعه رسانده است.

تابلی بیان داشت: تاریخ پیدایش دانش شیمی را شاید بتوان با پیدایش انسان بر کره زمین همزمان دانست و بدون توسعه شیمی و صنایع شیمیایی در هر کشوری، صنایع آن کشور چهره‌ای ناقص دارد.

وی تصریح کرد: شیمی، دانش مولکول‌ها، اتم‌ها و پیوندها است، دانشی که می‌تواند خواص ماده، چگونگی تغییرات و شیوه تولید آنها را بررسی کند و این دانش، زیربنای بسیاری از علوم دیگر زیستی و صنعتی است

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمان گفت: مهم‌ترین هدف از برگزاری این همایش ایجاد فضای رقابت پژوهشی بین دانشگاه‌های کشور، برقراری ارتباطات علمی پژوهشی و تبادل اطلاعات بین دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور و ارتقای دانش متودلوژی دانشجویان است.

تابلی افزود: در حال حاضر دانشگاه پیام‌نور استان کرمان با برخورداری از توان علمی اساتیدی فرهیخته، دانشجویانی کوشا و کارکنانی زحمتکش قدم در مسیری می‌گذارد تا با درایت و تکیه بر دانش و آگاهی گوشه‌ای از فردای سبز این مرز و بوم را با توانمندی رقم زند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول