اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

جشن ورودی‌های جدید پیام نور گچساران برگزار شد

خبرگزاری فارس: دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور گچساران در رشته‌های مختلف، ورود خود به دانشگاه و مقطع جدیدی از زندگی را جشن گرفتند.

جشن ورودی‌های جدید پیام نور گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور گچساران ظهر امروز و با حضور پرشور دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم که فرماندار و جمع زیادی از مسئولان گچساران نیز حضور داشتند فضای علمی و آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه پیام نور گچساران برای دانشجویان ورودی سال 91 ترسیم شد.

دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور گچساران در این آئین ضمن آشنایی با قوانین، آئین‌نامه‌ها و مقررات آموزشی، فرهنگی و دانشجویی ورود خود به دانشگاه و مقطع جدیدی از زندگی را جشن گرفتند.

دانشجو در اوج حملات جنگ نرم دشمن قرار دارد

امام جمعه موقت گچساران در این مراسم اظهار کرد: دانشجویان با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی همواره با جهاد علمی خود و حضور به موقع در صحنه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، از اهداف و آرمان‌های انقلاب دفاع کرده‌اند.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده تحصیل و کسب علم را از موهبت‌های الهی در راستای خدمت به مردم عنوان کرد و بیان داشت: دانشجویان باید از این موقعیت به دست آمده بهترین و بیشترین بهره‌وری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه دانشجویان از دیرباز تاکنون مورد هدف دشمنان بوده‌اند، دانشگاه و دانشجو را در اوج حملات جنگ روانی و جنگ نرم دشمن دانست.

خواجه‌زاده با تأکید بر لزوم هوشیاری دانشجویان در برابر دشمنان خاطرنشان کرد: دانشجویان ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های انقلاب حماسه‌های به یاد ماندنی و ماندگاری را رقم زدند.

وی با بیان نکات اخلاقی، اعتقادی و اجتماعی، بر رعایت این نکته‌ها توسط دانشجویان در محیط دانشگاهی و در جامعه تأکید کرد.

امام جمعه موقت گچساران و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان خاطرنشان کرد: دانشجویان باید مراقب ترفندها و توطئه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

خواجه‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود آینده‌نگری را برای دانشجویان و جوانان ضروری دانست و افزود: انسان‌های خوش اخلاق محبوب دیگران هستند و کسانی که مسائل اخلاقی را رعایت می‌کنند انسان‌های بزرگی هستند.

وی با طرح این سئوال که با وجود منافعی که اخلاق خوب برای افراد دارد چرا برخی نقطه مقابل اخلاق خوب را انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: برخی افراد اراده ضعیفی دارند و بر اراده ضعیف خود غلبه نمی‌کنند.

خواجه‌زاده با اشاره به اینکه یکی از راه‌های تقویت اراده دوراندیشی و آینده‌نگری است، افزود: در صورتی که انسان‌ها دوراندیش باشند می‌توانند برای آینده خود با اراده قوی گام‌های مؤثر و لازم را بردارند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول