اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بیرجند:

دانشگاه بیرجند 12 هزار دانشجو دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بیرجند گفت: این دانشگاه دارای 12 هزار دانشجو، 300 عضو هیئت علمی و 12 دانشکده است.

دانشگاه بیرجند 12 هزار دانشجو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا میری ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه بیرجند اظهار کرد: این دانشگاه با 120 دانشجو در سه رشته در سال 54 فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون دانشگاه بیرجند 12 هزار دانشجو، 300 عضو هیئت علمی، 12 دانشکده،  بیش از یکصد رشته کارشناسی ارشد و 29 کد رشته دکترا دارد.

رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی یکی از شاخص‌های موفقیت و پیشرفت برای هر مجموعه است، تصریح کرد: این شاخص‌ها در عرصه آموزش و در زمینه‌های علمی بسیار ارزشمند و موثر واقع می‌شود.

میری به برنامه پنج‌ساله نخست و دوم توسعه دانشگاه بیرجند اشاره کرد و افزود: سند چشم‌انداز توسعه این دانشگاه در حال تدوین است.

وی اظهار کرد: حضور تحصیلات تکمیلی سبب ارتباط روزافزون دانشگاه بیرجند با سازمان‌ها و نهادهای مختلف در مسائل تحقیقی و پژوهشی شده است و سبب می‌شود تا برنامه‌ها و مسائل بر مبنای تحقیق و پژوهش‌محوری حرکت کند.

رئیس دانشگاه بیرجند به برنامه‌های فرهنگی و معنوی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در این زمینه در دانشگاه و محیط‌های آموزشی باید تلاش بیشتری صورت گیرد و سرمایه‌گذاری در مباحث فرهنگی خود نوعی سرمایه‌گذاری ارزشی و ماندگار است.

میری تصریح کرد: در سال جاری شاهد تحول در خدمات مشاوره‌ای در دانشگاه هستیم و ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان در سطح دانشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی با نگاه ویژه‌ای دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته 10 مجله علمی در این دانشگاه چاپ شده است، افزود: این مهم علاوه بر اینکه آمار مطلوبی برای دانشگاه است نشان از ارتقا و رشد سطح علمی این دانشگاه نیز دارد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول