اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بیرجند خبر داد

حضور 3500 دانشجو در المپیاد ورزشی دانشگاه بیرجند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بیرجند از میزبانی این دانشگاه از یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: در این المپیاد دانشگاه بیرجند میزبان 3 هزار و 500 دانشجوی دختر ورزشکار است.

حضور 3500 دانشجو در المپیاد ورزشی دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا میری عصر امروز در جمع مسئولان خراسان‌جنوبی به جزئیات برگزاری این المپیاد به میزبانی خراسان‌جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته این المپیاد در استان سمنان و به میزبانی سه شهر شاهرود، دامغان و سمنان برگزار شده است.

*دانشگاه بیرجند دارای ظرفیت‌های زیادی در بخش ورزش دانشجویی است

وی گفت: در دانشگاه بیرجند ظرفیت‌های زیادی برای ورزش دانشجویی وجود دارد که علاوه بر وجود امکانات مختلف ورزشی از جمله سالن‌های مختلف و استخر سرپوشیده می‌توان به وجود تحصیلات تکمیلی تا سطح دکتری در رشته تربیت‌بدنی اشاره کرد.

رئیس دانشگاه بیرجند ادامه داد: بر اساس همین ظرفیت‌های موجود امسال پیشنهاد میزبانی از این المپیاد را در مرکز مطرح کردیم که مورد موافقت قرار گرفت و قرار است تا 25 تیرماه سال جاری این مسابقات در شهرستان بیرجند برگزار شود.

میری خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی برای میزبانی مناسب از این المپیاد شد و گفت: ما در برگزاری این المپیاد به کمک دستگاه‌های اجرایی به ویژه استانداری، تربیت‌بدنی، شهرداری و صدا سیما نیاز داریم.

وی ادامه داد:‌ طی حکمی استاندار، شهردار، رئیس دانشگاه بیرجند و مدیرکل تربیت‌بدنی به عنوان اعضای کمیته اصلی برگزاری این المپیاد انتخاب شده‌اند.

*همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری المپیاد ضروری است

رئیس دانشگاه بیرجند افزود: امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی هیچ برنامه ورزشی در این ایام در مرکز استان طراحی نشود تا بتوان از ظرفیت سالن‌های سطح شهر نیز در صورت نیاز استفاده کنیم.

میری ادامه داد: این مجموعه دانشگاهی دارای پنج سالن ورزشی است که برای برگزاری بهینه این مسابقات نیاز به پنج سالن سطح شهر نیز است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول