اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بیرجند خبر داد

افتتاح خانه فرهنگ دانشگاه بیرجند در سال 91

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بیرجند به مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی دانشگاه بیرجند در سال جاری اشاره کرد و گفت: یکی از این پروژه‌ها افتتاح کامل خانه فرهنگ این مجموعه است.

افتتاح خانه فرهنگ دانشگاه بیرجند در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا میری عصر امروز در جمع مسئولان این دانشگاه اظهار داشت: در حال حاضر قریب به 20 پروژه عمرانی در مجموعه دانشگاه بیرجند و دانشکده‌های اقماری این مجموعه در دست ساخت است.

وی تصریح کرد:‌ اجرای فاز دوم آموزشکده معدن نهبندان، آغاز عملیات ساخت خوابگاه دختران دانشکده فنی قاین، روشن شدن مشعل گاز در دو پردیس شوکت آباد و امیرآباد و به بهره برداری رسیدن خانه فرهنگ دانشگاه از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی سال 91 است.

رئیس دانشگاه بیرجند ادامه داد: مطالعه و اجرای دانشکده هنر با 6 هزار و 700 متر و اتمام قسمت پژوهشی ساختمان آموزش و پژوهش این دانشگاه از جمله این پروژه‌ها در سال جاری است.

میری از تکمیل محوطه سازی در دو پردیس این دانشگاه و آغاز عملیات اجرایی یک سالن ورزشی در سال جاری خبر داد و گفت: همچنین قرار است کار مطالعه ساخت دانشکده مهندسی فردوس با زیربنای 5 هزار مترمربع آغاز شود.

وی از ارتقای این دانشگاه از نوع دو به نوع یک خبر داد و افزود:‌ بر این اساس چارت جدید این دانشگاه باید در سال جدید اجرا شود.

رئیس دانشگاه بیرجند تصریح کرد: همچنین در سال جاری چشم‌انداز 1404 این دانشگاه نیز تدوین شود.

*انتشار 9 جلد کتاب در دانشگاه بیرجند

میری از انتشار 9 جلد کتاب در سال 90 در این دانشگاه خبر داد و گفت: همچنین در سال 90 قرارداد 29 طرح پژوهشی در این دانشگاه با سایر دستگاه‌های اجرایی استان منعقد شده است.

وی ادامه داد:‌ همچنین ما پیگیر راه‌اندازی انتشارات این دانشگاه نیز هستیم که امید است محقق شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول