اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناباد:

مردم از ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) الگو بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناباد گفت: ازدواج خجسته حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) برای همه مردم تا قیامت الگو است چراکه اسلامی ،ساده و بدون تشریفات انجام شده است.

مردم از ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) الگو بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب ظهر امروز در جمع نمازگزاران نمازجمعه این هفته گناباد اظهار داشت: متاسفانه امروز به دلیل چشم و هم چشمی‌های زیاد آنقدر هزینه‌های ازدواج بالا رفته است که بسیاری از جوانان جرات ازدواج ندارند و آنهایی هم که ازدواج می‌کنند تا مدتها باید قرض و قسط بانک پرداخت کنند که همه اینها مخالف راه حضرت زهرا(س) و حضرت علی (ع) است.

وی با اشاره به سالروز ازدواج خجسته حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) اظهار داشت: این ازدواج برای همه مردم تا قیامت الگو است چرا که اسلامی ،ساده و بدون تشریفات انجام شده است.

صادقی با گرامیداشت روز پیوند اولیا و مربیان نیز گفت: با تلاش فرهنگیان متعهد زمینه آشنایی فرزندان ما در مدارس با اسلام ، قرآن، اهل بیت (ع) و ارزشهای دینی فراهم شده است.

وی افزود: لازم است خانواده‌ها نیز در محیط خانه در خصوص این موارد فرزندان خود را تشویق کنند.

صادقی تصریح کرد: برخی از خانواده‌ها تصور می‌کنند که فقط مسئولیت تامین غذا، لباس و لوازم التحریر فرزندانشان بر عهده آنها است و برای تربیت دین و نهادینه شدن نماز، حجاب و ارزش‌های دینی مسئولیتی ندارند در حالی که تربیت دینی فرزندان از درس آنها بالاتر است.

صادقی در ادامه بیان داشت: دشمنان اسلام پیوسته تبلیغ می‌کنند در ایران اختلافات قومی شدید است و همچنین جنجال به راه انداخته‌اند که مشکلات اقتصادی موجب فاصله گرفتن مردم از نظام اسلامی شده است.

وی اظهارداشت: استقبال شور انگیز مردم خونگرم بجنورد و خراسان شمالی از رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان داد که همه این جنجال‌ها بیهوده است.

وی افزود: اگر استکبار و عواملش فکر حمله به ایران را کنند ملت مسلمان ایران با یک اشاره رهبری تمام متجاوزان کینه‌توز را به زباله دان تاریخ خواهند انداخت.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول