اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

کمبود بودجه دلیل کندی ساخت ورزشگاه بیرجند است

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای احداث ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند گفت: کمبود بودجه دلیل کندی ساخت ورزشگاه بیرجند است.

کمبود بودجه دلیل کندی ساخت ورزشگاه بیرجند است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حامد کمیلی ظهر امروز در بررسی مشکلات ورزش استان در حضور نمایندگان رئیس جمهور اظهار داشت: علت عقب افتادن ورزشگاه بیرجند کمبود بودجه و اعتبار پروژه به مدت یک سال و همچنین کشمکش بین شهرداری و وزارت بر سر زمین در حدود سه ماه و به خاطر کمبود سیمان بود.
وی افزود: اکنون این پروژه و دیگر پروژه‌های بخش ورزش استان با سرعت بیشتری در حال اجراست و به زودی شاهد افتتاح تنها ورزشگاه 15 هزار نفری استان خواهیم بود.
معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان نقش بهره‌بردار را ایفا نمی‌کند بلکه این پروژه یک پروژه ملی است.
کمیلی در مورد طرح‌های این وزارت برای جوانان استان در حوزه تفریحی اظهار داشت: از گذشته برنامه‌هایی مانند جنگ‌های شاد در هیئت‌های ورزشی یا دعوت از هنرمندان مشهور ملی در شهرهای استان اجرا می‌شده است، اما اجرای پروژه‌های بزرگ تفریحی و ورزشی نیاز به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دارد زیرا بدون حمایت و همت مردم استان به تحقق نمی‌پیوندد.
معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: استانداری و مدیران دولتی باید سرمایه‌گذاران را به سوی استان جذب کنند و این یکی از اهداف اصلی این دوره سفر هیئت دولت است، اما اساسی‌ترین هدف این سفر اشتغال‌زایی است.
کمیلی با بیان اینکه توجه به فرایند خصوصی‌سازی و کوچک‌سازی دولت و وزارت ورزش و جوانان بیشتر نقش شناسایی و معرف را ایفا می‌کند، گفت: باید سعی کنیم کمک‌های مالی برای خود اشتغالی و کارآفرینی به راحتی به دست جوانان و کار آفرینان برسد.
وی تصریح کرد: برای جذب نیرو توسط وزارت ورزش و جوانان محدودیت‌هایی وجود دارد مثل سهمیه‌های مختلف و جوانان و سرمایه‌گذاران این استان باید واقعیت را پذیرفته و برای ایجاد اشتغال خود آستین‌ها را بالا بزنند و مردم و مدیران هم باید از این موضوع حمایت لازم را به عمل آورند تا سرمایه‌گذاری در استان بازده و توجیه اقتصادی برای کارآفرینان داشته باشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول