اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد آبادان اعلام کرد

اعطای یک میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد آبادان گفت: همزمان با سالروز ازدواج دخت نبی اکرم (ص) و امام علی (ع) به زوج‌های جوان کمیته آبادان مبلغ یک میلیون تومان پرداخت می‌شود.

اعطای یک میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های آبادان

سیدپرویز دادروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: به 20 زوج جوان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان آبادان کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت می‌شود.

وی افزود: این کمک هزینه به مبلغ یک میلیون تومان و به صورت نقدی به مددجویان پرداخت شده تا بتوانند در راستای تشکیل زندگی مشترک گام بردارند.

رئیس کمیته امداد آبادان ادامه داد: زوج‌های جوان کمیته امداد امام خمینی آبادان بعد از گذراندن کلاس‌های آموزشی پیش از ازدواج توسط این ارگان خود را برای تشکیل خانواده آماده می‌کنند.

وی با اشاره به مباحث آموزشی کلاس‌های فوق گفت: افراد شرکت کننده در این کلاس‌ها با مسائل و مشکلات زندگی مشترک، راه‌های برقراری پیوند عاطف، نحوه برخورد و رفتار زوجین با یکدیگر و راه‌های رسیدن به آرامش در زندگی مشترک آشنا شدند.

دادروان افزود: بعد از اتمام کلاس‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و روانشناسی توسط این 20 زوج جوان، کمیته امداد امام خمینی شهرستان مبلغ یک میلیون تومان کمک هزینه خرید جهیزیه به حساب آنها واریز کرده است.

وی ادامه داد: همزمان با ازدواج فرخنده حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) کمیته امداد شهرستان آبادان در یک هماهنگی با مددکاران این مرکز و شناسایی زوج‌های نیازمند مبالغی را به عنوان کمک هزینه خرید جهیزیه به آنان پرداخت می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی آبادان گفت: زوج‌های جوان در شناخت سیره و زندگی بزرگان دین خصوصا دخت نبی اکرم (ص) می‌توانند با الگوپذیری از این بزرگان راه رسیدن به آرامش را در زندگی مشترک کسب کنند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول