اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

برنامه‌های ورزشی متناسب با نیاز جوانان اجرا شود

خبرگزاری فارس: معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید بر اجرای برنامه‌های نو و بدیع گفت: برنامه‌های ورزشی باید متناسب با نیاز جوانان اجرا شود.

برنامه‌های ورزشی متناسب با نیاز جوانان اجرا شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جمشید سورگی دوشنبه‌شب در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه با توجه به ادغام انجام شده و تشکیل وزارت ورزش و جوانان بهترین بستر، ظرفیت و پتانسیل مناسب برای حضور پررنگ و موثر در رویدادهای مختلف اجتماعی و فرهنگی و سایر ابعاد به بهانه مناسبت‌های مختلف فراهم شده است خواستار نقش‌آفرینی ویژه در برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس شد.
وی تصریح کرد: جهت‌گیری جوایز همایش‌های پیاده‌روی به سمت و سوی نیازهای جوانان نظیر تعیین کمک هزینه ازدواج، جهیزیه و نظایر آن، حضور رشته‌های ورزشی موثر در سرنوشت جنگ نظیر آمادگی جسمانی و ایروبیک، ورزش‌های رزمی، تیراندازی، شنا، شمشیربازی و اجرای برنامه‌های نو و بدیع در فضاهای باز نظیر پارک‌ها باشد.
سورگی بر ایجاد ارتباط قوی با رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و همچنین برگزاری جلسه‌ای با تلفیق حضور فرماندهان دفاع مقدس، جامعه ایثارگران، رزمندگان، سمن‌ها، جامعه ورزش و جوانان و فرزندان آنها با هدف آشنایی مخاطبین با ماهیت دفاع مقدس، نتایج و برکات آن و تهاجم فرهنگی و جنگ نرم تاکید کرد.
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در حالی در این نشست از ادغام سازمان تربیت بدنی و جوانان استقبال کرد که دی‌ماه سال گذشته یکی از مخالفین جدی این طرح بود.
سورگی در بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه مطبوعات در دیماه سال گذشته اعلام کرده بود: کارهای فرهنگی و اعتقادی این سازمان هیچ ارتباطی با فعالیت‌های تربیت بدنی ندارد.
وی افزود: همچنین کارهایی مثل ازدواج جوانان نیز فقط مربوط به خود سازمان ملی جوانان می‌شود که ادغام این دو سازمان ممکن است سبب پدید آمدن مشکلاتی شود.
رئیس سابق جوانان خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد: رسالت اساسی سازمان ملی جوانان در این طرح از بین نرود.
سورگی با اشاره به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد تاکید کرد: ادارات و مردم باید این سازمان‌ها را باور کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول