اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبر داد:

احداث 66 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای دولت نهم تاکنون 66 پروژه ورزشی ساخته شده است.

احداث 66 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی کمیلی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئولان دفتر فنی و مهندسی اظهار داشت: با همکاری دفتر فنی و مهندسی انقلاب عظیمی در ساخت و سازهای ورزشی به وجود آمده است.
علی کمیلی افزود: با وجود بسیاری از موانع و مشکلات نظیر عدم اختصاص منابع ریالی مورد نیاز، پراکندگی شهرستان‌ها و بعد مسافت پروژه‌ها، نظارت مستمر با حضور ناظران مقیم شهرستان‌ها صورت گرفته شده است.
وی یادآور شد: تاکنون 66 پروژه ورزشی از ابتدای دولت نهم به مردم استان هدیه کرده‌ایم که تحقق این مهم و بخشی از آن مرهون تلاش‌های دفتر فنی و مهندسی به ویژه مدیریت این دفتر است.
معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خطاب به مجموعه دفتر فنی و مهندسی خواستار تعامل و همکاری مناسب با مسئول جدید این دفتر شد و تصریح کرد: استفاده از تجربیات گرانقدر مسئول سابق می‌تواند در حل و تسریع بسیاری از مشکلات پیش‌روی پروژه‌ها مثمر ثمر باشد.
کمیلی یادآور شد: باید با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا بتوانیم گام‌های بلندی را در توسعه و رشد ورزش استان برداریم.
وی با بیان اینکه ماهیت جا به جایی صرفا به دلیل ایجاد انگیزه بیشتر و تسهیل و تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم است، خاطرنشان کرد: هر چیزی هنگامه‌ای دارد و هر اتفاقی چه در زندگی کاری و شخصی، سرآغاز یک تحول جدید است.
معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: با مسئولیت جدید این دفتر، شاهد اتفاقات بسیار خوبی در ورزش و جوانان استان باشیم.
کمیلی یادآور شد: مجموعه طرح‌ها و پروژه‌هایی که تا کنون افتتاح شده است، نشان از کارورزی و اهتمام دفتر فنی و مهندسی دارد.
در پایان این جلسه از تلاش‌های چندین ساله رضا خانزاد قدردانی و مهدی زارعی به عنوان سرپرست جدید معرفی و ابلاغ دریافت کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول