اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان جنوبی

مشکلات واحدهای تولیدی سرایان بررسی شد

خبرگزاری فارس: مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان سرایان با حضور استاندار خراسان جنوبی مورد بررسی قرار گرفت.

مشکلات واحدهای تولیدی سرایان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در سفر به شهرستان سرایان از شش واحد تولیدی و صنعتی در ناحیه صنعتی سرایان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

فرماندار سرایان در این بازدید به بیان مشخصات واحدهای تولیدی این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: واحد تولیدی سنگ‌بری غیر گرانیتی با ظرفیت فرآوری 12 هزار و 500 متر مکعب سنگ، شش نفر اشتغال مستقیم و 176 میلیون تومان سرمایه‌گذاری و واحد تولیدی خوراک دام و طیور امید سرایان با ظرفیت تولید روزانه 40 تن و 400 میلیون تومان اعتبار و سرمایه‌گذاری و 10 نفر اشتغال‌زایی مستقیم از جمله این واحدها است.

محمدعلی مهدی‌نژاد افزود: واحد تولیدی صنایع لبنی شیر با ظرفیت تولید روزانه 3 تن شیر و فرآورده‌های آن، تولید 30 هزار تن سالانه و اشتغال‌زایی 48 نفر، واحد تولید کیک و کلوچه با سرمایه‌گذاری 450 میلیون تومان و 15 نفر اشتغال مستقیم و واحد تولیدی قارچ صدفی با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان و اشتغال‌زایی هفت نفر از دیگر واحدهای فعال است.

وی ادامه داد: همچنین واحد تولیدی قطعات پیش‌ساخته بتنی با سرمایه‌گذاری یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان و 30 نفر اشتغال مستقیم، واحد تولیدی شانه شرق تولیدکننده شانه تخم مرغ و واحد تولید پنبه مهلوجی با ظرفیت 2 هزار تن و اشتغال‌زایی هفت نفر از جمله واحدهای تولیدی فعال این شهرستان است.

استاندار خراسان جنوبی همچنین از سایت 250 واحدی مسکن مهر سرایان و نیز بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول