اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مشارکت 140 میلیونی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 140 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جشن عاطفه‌ها تاکنون در این استان بوده که کمک‌های مدارس تاکنون جمع‌آوری نشده است.

مشارکت 140 میلیونی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در جشن عاطفه‌ها

عبدالمجید فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تاکنون بیش از یک‌میلیارد و 400 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم از محل پایگاه‌های کمیته امداد و بسیج در جشن عاطفه‌ها در استان جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد به اهداف جشن عاطفه‌ها و زمان برگزاری آن اشاره کرد و گفت: جشن عاطفه‌ها با هدف حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری همه ساله در هفته اول مهرماه برگزار می‌‌شود.

فرهادی گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب جشن عاطفه‌ها مبلغ یک‌میلیارد و 416 میلیون و 722 هزار ریال به دانش‌آموزان نیازمند کمک کرده‌اند که از این مبلغ 524 میلیون و 892 هزار ریال نقدی و 891 میلیون و 830 هزار ریال غیرنقدی است.

وی به تعداد پایگاه‌های فعال ثابت و سیار اشاره کرد و گفت: 184 پایگاه ثابت و سیار پایگاه بسیج در سطح استان و 384 پایگاه نیز در مدارس استان بوده که این مبلغ از پایگاه‌های کمیته امداد و بسیج جمع‌آوری شده که تاکنون کمک‌های پایگاه‌های مدارس شمارش نشده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از صدا و سیمای مرکز این استان، آموزش و پرورش، خیرین استانی، خبرگزاری فارس و تمامی کسانی که در جشن عاطفه‌ها نهایت تلاش را داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول