اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نواقص نظام آموزشی 3-3-6 در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مسئولان آموزش و پرورش این استان تأکید کرد که همه مشکلات و نواقص اجرای نظام 3-3-6 را برطرف کنند.

نواقص نظام آموزشی 3-3-6 در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: باید تلاش شود که اگر در اجرای نظام آموزشی جدید در این استان به خصوص در مناطق دورافتاده و محروم و صعب‌العبور مشکلی وجود دارد آن را برطرف کرد.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رسیدگی به موضوعات پرورشی و اخلاقی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و به مدیران و معلمان تفهیم شود که بچه‌های امروز تنها با زبان خوش و به دور از تهدید به نظام تعلیم و تربیت دل خواهند بست.

صابری در ادامه به برخی اماکن بلااستفاده آموزشی در این استان اشاره کرد و گفت: باید از این اماکن به صورت بهینه استفاده شود و اجازه ندهیم متروکه باقی بمانند و یا استفاده نابجا از آن‌ها شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اگر در جایی برای اجرای نظام آموزشی جدید مشکلی وجود دارد برای نمونه اگر کمبودی در فضای فیزیکی احساس می‌شود و یا نیاز به کانکس و کانتینر هست باید با تعامل نوسازی مدارس این مشکلات برطرف شود.

صابری ادامه داد: باید مشکلات را از سر راه دانش‌آموزان برداریم که یکی از آن‌ها به موضوع رفت و برگشت دانش‌آموزان از خانه به مدرسه برمی‌گردد.

این مسئول با ارائه تذکراتی در این زمینه گفت: در سرویس‌های دانش‌آموزی نباید هیچ‌گونه موسیقی صوتی و تصویری وجود داشته باشد و سرویس‌های مدارس باید به خوبی برای رعایت نکات ایمنی توسط مسئولان و به خصوص نیروی انتظامی توجیه شوند.

وی با ابراز گلایه از وضعیت رانندگی در این استان و به خصوص در شهر یاسوج عنوان کرد: این‌گونه که مشاهده می‌شود برخی خودروها از ترمز خود به هیچ‌وجه استفاده نمی‌کنند و نکات قانونی توسط آن‌ها به خوبی رعایت نمی‌شود.

صابری برقراری امنیت در مدارس و در سرویس‌ها را وظیفه آموزش و پرورش دانست و گفت: نیروی انتظامی می‌تواند در این راستا کلاس‌های توجیهی برقرار کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول