اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

پوشش خبری در سیمای استانی کهگیلویه و بویراحمد عادلانه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: پوشش خبری در سیمای استانی کهگیلویه و بویراحمد عادلانه است و همه مناطق و شهرستان‌ها را به یک چشم می‌بینیم.

پوشش خبری در سیمای استانی کهگیلویه و بویراحمد عادلانه است

مسلم رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از راه‌اندازی شبکه دیجیتال در پنج شهرستان استان خبر داد و گفت: فرستنده‌های دیجیتال در شهرستان‌ها نصب شده و آنتن‌های آنها در حال نصب است و مرحله به مرحله کارها انجام می‌شود که اکنون در مرحله تست هستند.

وی به رسالت اطلاع‌رسانی صحیح رسانه‌ها در این استان در زمینه کارهای انجام شده اشاره کرد و بیان داشت: کارها در حال انجام است و از دیگر رسانه‌ها در استان می‌خواهیم که در امر اطلاع‌رسانی به هم استانی‌های عزیز در این شهرستان‌ها همت گماشته تا در خصوص تهیه دستگاه گیرنده دیجیتالی اهتمام بورزند.

رحیمی با بیان اقدامات انجام شده در این راستا گفت: نیروهای صدا و سیمای مرکز یاسوج در کوه سیاه کهگیلویه و چرام در حال نصب آنتن هستند و در اواخر هفته آینده به صورت آزمایشی آغاز به کار خواهد کرد.

این مسئول به اقدامات ضربتی در زمینه راه‌اندازی شبکه دیجیتال در گچساران و باشت و در حوزه پاتاوه و مارگون و لوداب خبر داد و افزود: نیمی از شهر سی‌سخت اکنون دیجیتال است و از فرستنده یاسوج استفاده می‌کنند.

رحیمی در ادامه با گلایه از اظهارنظرهای برخی مسئولان درخصوص عدم پوشش برنامه‌های مختلف در تعدادی شهرستان‌های این استان گفت: صدا و سیمای مرکز دنا همواره با اطلاع‌رسانی دقیق و پوشش تمامی مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف در سطح استان نشان داده که هیچ‌گاه از وظیفه اطلاع‌رسانی خود قصور نکرده کرده است.

وی با اشاره به اهمیت ارزش‌های خبری و پوشش برنامه‌های مختلف در سطح شهرستان‌ها اظهار داشت: برای انتقاد باید مصداق بیاورند و بگویند که خبری بوده و دارای ارزش خبری است و حوزه خبر صدا و سیما آن را کار نکرده است.

این مسئول با بیان اینکه مصداقی صحبت کردن بهتر از کلی‌گویی است، عنوان کرد: انصاف این است که بگویید کجای کار می‌لنگد و عیب از کجاست تا من اصلاح کنم نه اینکه به صورت کلی مجموعه‌ای متهم شود.

رحیمی با ذکر این سخن که صدا و سیما در سراسر کشور نمایندگی دارد و ما مرکز بوده و متمرکز هستیم، تصریح کرد: در مرکز استان و همچنین در مرکز شهرستان‌ها خبرنگارانی مستقر هستند که وظیفه انعکاس اخبار این شهرستان‌ها را بر عهده دارند که اگر خبری منعکس شده و من به عنوان صدا و سیما پخش نکرده‌ام باید مقصر شناخته شوم.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد رویکرد سیمای استانی دنا را نگاه عادلانه به همه نقاط استان دانست و متذکر شد: اگر جایی رویداد بزرگی در سطح استان رخ داده و ارزش خبری داشته و ما آن را پخش نکرده‌ایم به حتم در انجام وظیفه خود قصور کرده‌ایم این آمادگی را داریم که جوابگو باشیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول