اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

کمبودهای زیادی در بخش فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد داریم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: از نظر زیرساخت‌های فرهنگی مشکلات فراوانی در کهگیلویه و بویراحمد داریم و کمبودها بسیار محسوس است.

کمبودهای زیادی در بخش فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه امشب در جمع اصحاب رسانه به مناسبت افتتاح فاز اول مجتمع تفریحی باغ محمودی شهر یاسوج اظهار کرد: اگر بپرسید که آیا از زیرساخت‌های فرهنگی در شهرستان بویراحمد و استان راضی هستید خواهیم گفت که این زیرساخت‌ها به هیچ‌وجه در حد و اندازه حوزه هنر و فرهنگ استان ما به خصوص در مرکز استان و شهر یاسوج نیست.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به هیچ‌وجه از این زیرساخت‌ها راضی نیستیم چرا که ظرفیت فرهنگ و هنر ما بسیار بیشتر از این زیرساخت‌ها بوده و باید فکری به حال آن کنیم.

الفونه ادامه داد: در بخش فرهنگی استان و در حوزه هنر مشکلات زیادی داریم و کمبودها پر شمار است که باید برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.

این مسئول گفت: اخیرا اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های مختلف از جمله بحث سینما کارهایی انجام داده که با قدردانی از آن‌ها باید گفت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به زیرساخت‌های سینمایی بیش از این نیاز دارد که همه باید در این راستا تلاش کنیم.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: باید بخش خصوصی را در این عرصه فعال کنیم چرا که بدون حضور این بخش در حوزه فرهنگ و هنر و با توجه به گستردگی آن کار شاقی نمی‌توان انجام داد.

این مسئول به مشکلات حوزه فرهنگی در روستاها نیز گریزی زد و افزود: در روستاهای ما نیز کار آنچنانی انجام نشده و با توجه به فرمایشات و دغدغه‌های رهبری مبنی بر لزوم کار فرهنگی و بصیرت‌افزایی باید روستاها را در حوزه فرهنگ بهتر و بیشتر ببینیم.

الفونه تصریح کرد: هر چند کتابخانه‌ها در برخی روستاها فعال شده‌اند و دهیاران نسبت به تأمین زمین برای کتابخانه‌ها همه توان و نیروی خود را به کار گرفته‌اند.

فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد: نباید تنها به برگزاری جشنواره‌ها دل خوش کنیم چرا که بعضی اوقات پس از برگزاری جشنواره‌ها می‌بینیم که خروجی چندان موفقی ندارند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول