اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندر ماهشهر:

موج بیداری اسلامی در منطقه باعث عصبانیت صهیونیست‌ها شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ماهشهر گفت: موج بیداری اسلامی در منطقه موجب عصبانیت صهیونیست‌ها شده، به همین جهت پیکان اهانت‌ها را به سوی عزیزترین خلق خدا یعنی پیامبر عظیم الشأن اسلام نشانه رفته‌اند.

موج بیداری اسلامی در منطقه باعث عصبانیت صهیونیست‌ها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، گردهمایی هیئت‌های مذهبی و جلسات قرآن بندر ماهشهر در محکومیت اهانت به پیامبر عظیم الشأن اسلام، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد شهداء این شهرستان با حضور مردم مؤمن و ولایتمدار برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در سخنانی اظهار کرد: اگر سیری در تاریخ کنیم خواهیم دید که توهین قوم یهود به پیامبر اکرم (ص) ریشه در تاریخ دارد و تاکنون هم این اهانت‌ها به مقام شامخ حضرتش ادامه دارد.

وی افزود: رژیم غاصب اسرائیل دشمن بشریت است و هدفشان این است که بر جهان حاکم باشند، لذا هر کس برخلاف سیاست‌های غلط صهیونیست‌ها عمل کند به نوعی به مقابله با آن بلند می‌شوند و درصدد نابود کردن آن بر می‌آیند.

امام جمعه بندر ماهشهر در ادامه تصریح کرد: موج بیداری اسلامی در منطقه موجب عصبانیت صهیونیست‌ها شده، به همین جهت پیکان اهانت‌ها را به سوی عزیزترین خلق خدا یعنی پیامبر عظیم الشأن اسلام نشانه رفته‌اند.

غبیشاوی تصریح کرد: بعد از منتشر شدن این فیلم موهن در فضای مجازی، مشاهده شد درصد فروش کتب‌های دینی در اروپا و آمریکا بالا رفت و این نشان دهنده این است که اهداف پلید دشمنان اسلام در این مسئله نقش بر آب شد.

در پایان این مراسم مداحان اهل بیت در مدح و منقبت پیامبر اسلام به مدیحه سرایی پرداختند و در پایان مردم با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از این عمل موهن و قبیح اعلام داشتند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول