اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی‌ مطرح کرد

عفاف و حجاب مهجور مانده‌ /‌ نیت شیطانی‌ صهیونیست‌ها درباره حجاب

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه حجاب جزو اصیل‌ترین برنامه‌های مسیحیت و دین حضرت موسی است، گفت: برخی مسیحیان و صهیونیست‌ها می‌خواهند حجاب را از ما بگیرند تا بتوانند به اهداف شیطانی خود دست یابند.

عفاف و حجاب مهجور مانده‌ /‌ نیت شیطانی‌ صهیونیست‌ها درباره حجاب

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان قم در سخنانی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب دارای ارزش خدادادی است و از ابتدای خلقت با انسان بوده است اظهار کرد: برخی تصور می‌کنند که عفاف و حجاب به تدریج شکل گرفته است در حالی که عفاف و حجاب با خلقت انسان شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: عفاف و حجاب یک جریان الهی و دیندار است که دنبال ارزش بوده و از سوی دیگر جریان منحرف و مبتذل به دنبال برهنگی انسان است و می‌خواهد حیثیت انسان‌ها را خدشه‌دار کند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با بیان اینکه ارزش دینی عفاف و حجاب در زوایای مختلفی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: بحث حضور زن در جامعه دارای نکات بسیاری است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حجاب جزو اصیل‌ترین برنامه‌های مسیحیت و دین حضرت موسی است، خاطر نشان کرد: یک مجسمه از حضرت مریم در تمام دنیا بدون حجاب نیست و این نشان‌دهنده توجه همه ادیان الهی به مسئله حجاب است.

امام جمعه قم تاکید کرد: متأسفانه امروز شاهد هستیم که مسیحیان و صهیونیست‌ها علیه ما متحد شده‌‌اند و می‌خواهند حجاب را از ما بگیرند تا بتوانند به اهداف شیطانی خود دست یابند.

وی خاطر نشان کرد: اگر ما از حجاب و عفاف دم می‌زنیم به خاطر این است که می‌خواهیم هویت مردم را به آنها بازگردانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی بیان داشت: ما در مقوله عفاف و حجاب دنبال کار جدیدی نیستیم بلکه به دنبال کاری هستیم که به وسیله توطئه شیطانی مهجور مانده است و امیدواریم همه دستگاه‌ها در این زمینه بتوانند به وظایف خود عمل کنند.

وی در بخش پایانی این جلسه با اشاره به مطالب مطرح شده در خصوص طرح عفاف و حجاب تاکید کرد: باید در ادارات مسئله عفاف و حجاب مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول