اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت برای راهپیمایی 11 مهر ماه بر علیه تولید فیلم موهن

بیداری اسلامی موجب نگرانی صهیونیست‌ها شده است

خبرگزاری فارس: در بیانیه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کرمان در محکومیت فیلم موهن آمده است: موج بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه موجب نگرانی و وحشت صهیونیست‌ها و نظام به اصطلاح لیبرال دمکراسی غربی شده است.

بیداری اسلامی موجب نگرانی صهیونیست‌ها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان، در بیانیه‌ این نهاد فرهنگی در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) صادر کرد.

در بخش نخست این بیانیه آمده است: "هجمه گسترده غربی‌ها و امریکایی‌ها به ارزش‌ها و مقدسات اسلامی سابقه طولانی دارد اما در دهه اخیر گستردگی و شدت بیشتری پیدا کرده و شکل زنجیره‌ای به خود گرفته است".

در این بیانیه ذکر شده است: "دلیل این رویکرد خطری است که جهان معنویت‌زدایی شده و مادی غرب از ناحیه اسلام و پیام رهایی‌بخش آن احساس می‌کند".

این بیانیه تاکید می‌کند: "موج بیداری اسلامی که در چند سال اخیر متاثر از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه شکل گرفته و متحدان استراتژیک سردمداران غربی و حامیان منطقه‌ای رژیم جعلی صهیونیستی را سرنگون کرده و نیروی مردمی عظیمی را حول محور اسلام در این منطقه متمرکز ساخته است که موجب نگرانی و وحشت صهیونیست‌ها و نظام به اصطلاح لیبرال دموکراسی غربی شده است".

در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شده است: " دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با علام انزجار از اقدام موهن ضدانسانی و شیطانی ایادی استکبار جهانی در ساخت و پخش فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر مکرم اسلام توسط یک صهیونیت دین‌ستیز تبعه امریکا که در واقع اهانت به ادیان الهی است را محکوم می‌کند".

در این بیانیه از مردم کرمان برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز سه‌شنبه 11 مهر ماه جاری در راستای محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) دعوت شده است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول