اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس:

اصل انقلاب‌های اخیر مبارزه با دولت جعلی صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: اصل انقلاب‌های اخیر خاورمیانه بر‌اساس ایستادگی در برابر نفوذ و سلطه آمریکا و اروپا و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی است.

اصل انقلاب‌های اخیر مبارزه با دولت جعلی صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، ناهید شمس در همایش نقش زنان در جنبش بیداری اسلامی که در شهر داراب برگزار شد، با اشاره به نقش موثر بانوان به عنوان ظرفیت‌های ارزشمند نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اظهار داشت: یکی از عناصر اصلی در تمام انقلاب‌ها، حضور مردم در میدان عمل، مبارزه و جهاد است و بی‌شک حضور بانوان در جنبش بیداری اسلامی خاورمیانه نقشی بی‌بدیل به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه انقلابی که پشتوانه مردمی نداشته باشد محکوم به شکست است و در واقع انقلاب نیست و نوعی کودتاست، به انقلاب‌های اخیر در خاورمیانه از جمله لیبی، مصر، تونس، سودان و بحرین اشاره کرد و گفت: گرایش حاکمان این سرزمین‌ها به آمریکا و رژیم صهیونیستی، موجب سرخوردگی مردم و خشم و بی‌اعتمادی آنان و زمینه‌ساز انقلاب در کشورشان شد.

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس با تاکید بر اینکه استقرار و ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین عوامل بیداری ملت‌های منطقه است، افزود: یکی از عوامل مهم بیداری اسلامی منطقه، الگو قرار گرفتن ایران است که با رهبری مقتدرانه ولی‌امر مسلمین و با تکیه بر ارزش‌های دینی توانست به رشد، بالندگی و اقتدار در مقابل استکبار جهانی دست پیدا کند.

شمس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به نظام اسلامی از جمله پایبندی به مبانی، حفظ مردم‌سالاری، حرکت به سمت عدالت اجتماعی، استکبار‌ستیزی و عدم تسلیم در مقابل فشارها که منجر به ایجاد گفتمان هویت و عزت اسلامی شده است، تصریح کرد: اصول انقلاب‌های اخیر خاورمیانه بر‌اساس احیای عزت و کرامت ملی، برافراشتن پرچم اسلام، ایستادگی در برابر نفوذ و سلطه آمریکا و اروپا و مبارزه با رژیم غاصب و دولت جعلی صهیونیستی است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول