اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)

مردم اراک علیه استکبار و صهیونیست تظاهرات کردند

خبرگزاری فارس: تظاهرات مردمی علیه استکبار پلید و صهیونیست خون‌آشام در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه امروز با حضور نمازگزاران برگزار شد.

مردم اراک علیه استکبار و صهیونیست تظاهرات کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک این تظاهرات از مقابل مصلی بیت‌المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی آغاز و مردم همیشه در صحنه اراک تنفر، خشم و انزجار خود را از عوامل صهیونیست خبیث و آمریکای پلید در اهانت به بزرگ‌ترین رسول عالم بشریت به منصه ظهور گذاشتند.

بر اساس این گزارش مردم غیور اراک با راهپیمایی و اعتراض نسبت به این عمل خبیث بعد از اقامه نماز جمعه نفرت خود را هتک حرمت به ساحت نورانی پیامبر اکرم(ص) و از پشت صحنه این حرکت از پیش طراحی شده صهیونیسم، آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی اعلام و ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت قدسی پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

نمازگزاران در این راهپیمایی به آمریکا و صهیونیست‌های خبیث که نسبت به اسلام و قرآن کینه‌ورزی می‌کنند اعلام کردند؛ ساخت این فیلم نشانه حرکت مذبوحانه آنان در برابر بیداری اسلامی است و نشان‌دهنده ترس آنان از گسترش اسلام و موج گرایش مردم به دین مبین اسلام در سراسر جهان است.

صدای بلند هر الله‌اکبر و محمد رسول‌الله خشم، انزجار و نفرت مردم اراک را به سازندگان دیوانه و از خدا بی‌خبر فریاد می‌زد و عشق این مردم به رسول گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) را به گوش جهانیان طنین‌انداز کرده بود.

تظاهرکنندگان با مشت‌های گره کرده فریاد لااله الاالله محمد رسول الله، الله اکبر، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، اسرائیل این آخرین پیام است سپاه اسلامیان آماده قیام است، امروز روز وحدت امت است، وحدت امت باعث رحمت است، توهین به ساحت رسول خدا، توطئه صهیونیسم و آمریکا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و... سر دادند و این جنایت بزرگ را محکوم کردند.

این تظاهرات با عنایت به استمرار خشم مقدس و تظاهرات ضد استکباری صهیونیستی مسلمانان بصیر در کشورهای مختلف در اعتراض به اهانت بی‌شرمانه و هتک حرمت مقدس‌ترین مقدسات و ضرورت تداوم این حرکت برگزار می‌شود.

مردم شهر‌ اراک بار دیگر با حضور خود در تظاهرات مردمی نفرت و خشم خود را از این حرکت شرم‌آور اعلام کرده و بر استمرار تظاهرات ضد استکباری صهیونیستی نسبت به اهانت بی‌شرمانه و هتک حرمت به پیامبر اعظم(ص) تاکید کردند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه پنج ماده‌ای در محکومیت هتک حرمت و اهانت آمریکا پلید و اسرائیل خبیث به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) خوانده و شرکت‌کنندگان در تایید آن تکبیر سر دادند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول