اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 41 ثارالله

جسارت به پیامبر (ص) نشانه استیصال صهیونیست‌هاست

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 41 ثارالله کرمان گفت: جسارت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) حکایت از گسترش اسلام و وحشت صهیونیست‌ها دارد و این نشانه استیصال آنان است.

جسارت به پیامبر (ص) نشانه استیصال صهیونیست‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد‌علی محسن‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان شهر کرمان در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: به دلیل اهانت به پیامبر اکرم (ص) دل‌های ‌جهان اسلام عزادار است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اسلام جبهه کفر تلاش کرده‌ که نور خدا را خاموش کند، عنوان کرد: اهانت به شان پیامبر اسلام (ص) فقط مختص به زمان ما نیست و در همان عصر بعثت آن گونه که از قرآن استفاده می‌کنیم، دشمنان اسلام و بشریت زبان به اهانت به پیامبر اعظم شان (ص) می‌گشودند.

محسن‌زاده تصریح کرد: امروز همان تفکر استکباری است که با شنیدن نام پیامبر اکرم (ص) و اسلام رو به رشد و بالنده لرزه بر اندامش می‌افتد و در برابر قدرت اسلام و اقتدار مسلمانان عالم ضعف و زبون خود را با جسارت به ساحت مقدس نبی معظم اسلام (ص) عملی می‌کند.

وی گفت: امروز برای جهانیان روشن شده که اسلام یک دین پویا، بالنده، زنده و یک دین پیشرو و پیش‌برنده جوامع بشری است و استکبار جهانی دریافته است که دین عزتمند و مقتدر اسلام امپریالیسم آمریکا و استکبار جهانی را به سوی ‌پرتگاه هلاکت و نابودی سوق می‌دهد. 

وی افزود: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم ‌(ص) آخرین دست و پا زدن دشمنان اسلام در باتلاقی است که ‌خود ایجاد کردند و شعار همه انبیاء الهی نفی طاغوت، استکبار و شعار «لا‌اله‌الا‌الله» بوده است و امروز این شعار استکبار‌ستیزی و نفی طاغوت در اسلام برای بشریت تجلی یافته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 41 ثارالله ‌عنوان کرد: شعار ‌« لا‌اله‌الا‌الله» امروز چون خورشید نورانی و ظلمت‌ کفر جهانی را می‌شکند و اسلام نورش را بر جهان بشریت می‌گستراند و امروز دشمنان اسلام از جهانی شدن اسلام می‌ترسد، دشمنانی که تلاش کردند مکتب سراسر پوچ امپریالیسم و لیبرالیسم را جهانی کنند و نقطه مقابل خودشان را جهانی شدن اسلام را می‌بینند.

محسن‌زاده تصریح کرد: مروج ‌اسلام ناب محمدی (ص) و ام‌القرای جهان اسلام ایران اسلامی است ‌و پرچمدار و سکاندار این اسلام امامت و ولایت است که تجلی آن ولایت‌فقیه است.

وی با اشاره به اینکه  آمریکای‌ها و صهیونیست‌ها از اسلام ‌ابوسفیانی‌، اسلام آمریکایی، اسلام مرفهین بی‌درد ترس و ابایی ندارند، گفت: آنان از اسلامی می‌ترسند که مبارز‌پرور، ‌مجاهد‌پرور و رزمنده‌پرور و دارای مکتب ایثار، جهاد ‌و شهادت ‌است.

محسن‌زاده گفت: امروز خون مجاهدان اسلام و مبارزان مسلمان و کشورهای اسلامی از هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص) به خروش آمده و می‌رو‌د تا سنگرهای کفر جهان را فتح کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 41 عنوان کرد: امروز پیام اسلام در سراسر جهان مخاطب پیدا کرده‌ و همین استقبال جهانی موجب شده‌ که صهیونیسم جهانی به وحشت بیفتد و سراسیمه سعی در تخریب اسلام کند.

وی به تلاش‌های بیهوده دشمن علیه نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن غافل از این است که اسلام سنت الهی و اراده خداوند بر جهانی شدن است. 

محسن زاده‌ افزود: اگر دشمنان اسلام مانند انگلیس از سلمان رشدی مرتد و کتاب آیات شیطانی دفاع کردند و آمریکایی‌ها و اروپای‌ها از‌ قرآن‌سوزی کشیش آمریکایی، کشیدن کاریکاتورهای توهین‌آمیز، تهیه فیلم‌های موهن فیلمساز یهودی حمایت کردند به این دلیل است که اسلام رو به گسترش است.

وی بیان داشت: امروز مسحیت در جامعه آمریکا و اروپا نقش برده را برای صهیونیسم‌ها دارند و سلفی‌ها‌، وهابی‌ها، القاعده و امثال آن به عنوان پیاده نظام بر علیه جهان اسلام هستند و اسلام را مورد هدف قرار می‌دهند.

‌وی افزود: امروز جامعه اروپا، نخبگان، فرهیختگان و جامعه زنان خود را می‌بیند که با رویکرد شتاب‌انگیز، تند و سریع به اسلام گرایش پیدا کرده‌اند. 

محسن‌زاده ابراز داشت: امروز سیاست‌مداران اروپا به جامعه اروپا هشدار می‌دهند که در دهه‌های آینده قاره سبز اروپا به قاره اسلام بدل می‌شود.

انتهای پیام/خ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول