اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مؤسسه فرهنگی علمی زنان منتظر:

تحدید جمعیت شیعه توطئه صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: مسئول مؤسسه فرهنگی علمی زنان منتظر گفت: تحدید جمعیت شیعه یک توطئه صهیونیستی برای به تأخیر انداختن ظهور امام زمان(عج) است.

تحدید جمعیت شیعه توطئه صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مریم معین‌الاسلام پیش از ظهر امروز در همایش «تحدید جمعیت، توطئه صهیونیستی» که در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت مسئله جمعیت در تولید قدرت برای کشورها اظهار داشت: سازمان‌های بین‌المللی از جمله یونسکو حدود 150 میلیارد دلار برای تحدید جمعیت در ایران هزینه کرده‌اند که این موضوع نشان‌دهنده این است که دشمن از این مسئله برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هر کجا دشمن وارد میدان شود باید نیروهای دلسوز انقلاب با شبهه نسبت به آن مسئله برخورد کنند ابراز داشت: هنگامی که مجموعه تلاش‌های دشمن را برای کاهش جمعیت در کشورمان و افزایش جمعیت در کشورهای غربی مشاهده می‌کنیم، مطمئن می‌شویم که این موضوع بی‌دلیل نیست.

مسئول مؤسسه فرهنگی علمی زنان منتظر خاطر نشان کرد: غربی‌ها زنان کشورهای خود را ترغیب به فرزندآوری کرده و امکانات فوق‌العاده‌ای را برای آنان در نظر می‌گیرند و زن‌های یهودی در سرزمین‌های اشغالی به طور جدی به فرزندآوری تشویق می‌شوند که تمام اینها نشانه اهمیت این موضوع برای استکبار است.

وی بیان داشت: در شرایطی که زنان یهودی به شکل جدی برای فرزندآوری ترغیب شده و عنوان می‌شود که هر زن یهودی باید حداقل هشت فرزند داشته باشد و از طرف دیگر وهابی‌ها و سلفی‌ها نیز مسئله جمعیت را بسیار مورد تاکید قرار می‌دهند، در کشور ما هر روز سیاست‌های تحدید جمعیت پررنگ‌تر اعمال شده و جامعه به سوی بی‌میلی برای فرزندآوری پیش می‌رود.

معین‌الاسلام گفت: این سیاست‌های دوگانه برای ما نشان‌دهنده بسیاری از حقایق است و ثابت می‌کند که در این زمینه باید نگاه بسیار جدی‌تری نسبت به گذشته داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن از به وجود آمدن کشوری پرصلابت و قدرتمند با آرمان‌هایی که نظام اسلامی دارد، در هراس است، کنترل جمعیت در کشورمان را توطئه‌ای شوم از ناحیه استکبار دانست.

مسئول مؤسسه فرهنگی علمی زنان منتظر گفت: دشمن به خوبی دریافته که ایران اسلامی با قدرت تولید فکر و منابعی که در اختیار دارد، اگر از جمعیت زیادی نیز برخوردار باشد، حرف نخست را در جهان اسلام خواهد زد.

وی با بیان اینکه تدابیر دشمن در کنترل جمعیت در کشورمان تا حدودی مؤثر بوده اضافه کرد: کم‌میلی برخی از زنان و مردان شیعه به فرزندآوری این نگرانی را پررنگ‌تر می‌کند.

معین‌الاسلام با اشاره به اینکه زنان نخستین نقش را در خنثی‌سازی این توطئه صهیونیستی دارند، ابراز داشت: باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های دقیقی صورت بگیرد تا روند کنونی تغییر داده شود.

وی فرهنگ‌سازی را مهم‌ترین اقدام لازم برای این موضوع دانست و گفت: صهیونیسم بین‌الملل تنها معارض حکومت حضرت مهدی(عج) است و کنترل جمعیت شیعه یکی از راه‌هایی است که این نظام شوم برای به تأخیر انداختن ظهور انجام می‌دهد.

مسئول مؤسسه فرهنگی علمی زنان منتظر با اشاره به اینکه نظام صهیونیستی می‌داند که نمی‌تواند از امر ظهور منجی جلوگیری کند، ادامه داد: کنترل جمعیت پیروان اهل بیت(ع) از راهکارهایی است که این نظام برای تأخیر ظهور منجی انجام می‌دهد.

وی با بیان اهمیت نیروی انسانی در تولید قدرت‌ افزود: تمام نظریه‌پردازان این را به خوبی متوجه شدند که جریان ظهور اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه نیروی انسانی مورد نیاز برای قیام جهانی تأمین شود.

معین‌الاسلام با اشاره به اینکه سرباز امام عصر(عج) تنها در دامن زن شیعه تربیت می‌شود، گفت: متقاعد کردن زن شیعه برای فرزندآوری کمتر، توطئه کثیف معارضان حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است.

وی ادامه داد: باید تمام مسئولان در این زمینه وارد عرصه فعالیت شده و با برنامه‌ریزی صحیح و روشنگری این خطر را از جامعه اسلامی دور کنند.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول