اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد حفظ آثار ارتش:

رژیم صهیونیستی با کوچک‌ترین واحد نظامی ایران قابل جمع شدن است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: اسرائیل غاصب با کوچک‌‌ترین واحدهای نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران قابل جمع شدن است.

رژیم صهیونیستی با کوچک‌ترین واحد نظامی ایران قابل جمع شدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، امیرحسن سیفی صبح امروز در مراسم رژه پنج مهر، در جمع نیروهای مسلح نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج شهرستان آبادان که به‌مناسبت شکست حصر آبادان در خیابان مجاور پارک معلم شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تجلیل از دفاع مقدس و ارزش‌های آن بسیار ارزشمند است اما آنچه در این میان در دستان ما بوده و کشورهای دیگر از آن محروم هستند، بسیج مردمی و همیشه در صحنه است.

وی افزود: من به عنوان سرباز پیر انقلاب وصیت می‌کنم که مردم همیشه در صحنه ما مثل همه زمان‌ها همراه و همدل روحانیت باشند و نسل جوان، مردم، روحانیت، نیروهای مسلح با اطاعت از رهبری و محوریت فرماندهی ایشان وحدت خود را در برابر دشمنان حفظ کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ادامه داد: اگر همه ما با همدلی و یکپارچگی و عشق به قرآن، وطن و اهل بیت در کنار هم باشند هیچ نیرو و ارتشی نمی‌تواند به خاک ایران صدمه‌ای وارد کند.

وی در همین رابطه تصریح کرد: اسرائیل غاصب با کوچک‌ترین واحدهای نیروی مسلح ایران اسلامی قابل جمع شدن است و صهیونیسم‌های غاصب هم بر این موضوع اشراف داشته و می‌دانند که هیچ کاری از پیش نمی‌برند.

 

* 219 هزار شهید تحویل انقلاب اسلامی ایران شده است

سیفی با اشاره به شهدای ایران اسلامی در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی عراق بعثی علیه ایران گفت: 219 هزار شهید تحویل انقلاب اسلامی ایران شده است که از این تعداد 3 هزار و 100 شهید مربوط به دوران انقلاب است.

وی افزود: ارتش به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفت و با انتخاب مردم و رویارویی با رژیم ستم شاهی پهلوی مقبولیت و محبوبیت را در بین انتخاب کردند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ادامه داد: اگر نیروهای مسلح و ارتش مقبول و محبوب ملت نباشند هیچ‌گاه دوام نیاورده و پایداری برای آنها مشکل می‌شود.

 

* لباس نظامی لباس تفاخر نیست لباس نوکری ملت است

وی با اشاره به مؤلفه مهم و اساسی همدلی نیروهای مسلح با مردم گفت: آنچه که رمز موفقیت و پایداری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است نه تنها تجهیزات و ادوات جنگی بلکه محبوبیت در میان ملت ایران و پیروی از رهبر فرزانه است.

سیفی تصریح کرد: آنچه که باعث مقاومت در نبرد می‌شود سربازهای ورزیده، فرمانده آگاه، ادوات جنگی پیشرفته و قوای نظامی نیست بلکه محبوبیت در بین مردم و باور این موضوع است که لباس نظامی، لباس تفاخر نیست لباس نوکری مردم است.

 

* نیروهای مسلح مقلد راه رهبری هستند

وی در خصوص پیروی از فرمان رهبر و ولی امر مسلمانان در همه ابعاد زندگی اجتماعی و عاطفی نیروهای مسلح کشور گفت: نیروی مسلح وظیفه دارد در همه زمان‌ها و مکان‌ها با پیروی از دستور فرمانده خود در صحنه حاضر باشد و هیچ مسئله خانوادگی، عاطفی و اجتماعی خللی در انجام وظایف آنها وارد نکند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ادامه داد: نیروهای نظامی در هیچ مسئله‌ای نمی‌تواند خودسرانه عمل کند و مقلد است و به دنبال دستور ولی و رضایت ولی خدا می‌گردد.

وی در همین رابطه عنوان کرد: با شیوه فوق نیروهای مسلح ما بعد از انقلاب شکل گرفت و مؤلفه مهم دیگر برای نیروهای نظامی و انتظامی کشور حضور مردم در صحنه‌های مختلف حوادث انقلاب، جنگ تحمیلی و امروز کشور است.

سیفی افزود: حضور مردم یکی از مؤلفه‌های قدرتمند برای نیروهای مسلح است و نمود این مهم شکست حصر آبادان، آزاد سازی این شهر مقاوم و اخراج نیروهای عراق بعثی از آبادان سرافراز است.

 

* 64 هزار شهید قهرمان بسیجی حاصل مقاومت مردم ایران اسلامی در جنگ تحمیلی است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با اشاره به مشارکت همه آحاد ملت و نیروهای نظامی در جنگ هشت ساله تحمیلی گفت: از 219 هزار شهید ایران اسلامی 64 هزار شهید مربوط به نیروهای بسیجی و 49 هزار و 850 نفر مربوط به نیروهای ارتشی بوده است.

وی افزود: این موضوع نشان از آن دارد که ملت ایران خود در خانه ننشسته بودند تا ارتش را به خط مقدم فرستاده و قربانی کنند بلکه خود با حضوری چشمگیر در جبهه حاضر شده و عملیاتی مانند عملیات کوی ذوالفقاری در آبادان قهرمان را رقم زدند.

سیفی ادامه داد: این حضور نشانی بر دلگرمی نیروهای ارتشی و نظامی از یک سو بود که احساس تنهایی نکنند و از سوی دیگر با غیرت و توان مضاعف از کیان، ارزش‌ها و ناموس خود محافظت کنند.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول