اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

توهین به پیامبر اسلام (ص) پروژه مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکاست

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: توهین به پیامبر اسلام (ص) پروژه مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

توهین به پیامبر اسلام (ص) پروژه مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در جمع نیروهای مسلح استان اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی با تکیه بر احکام عالیه اسلامی و تبعیت هوشیارانه از ولایت فقیه در منطقه و حتی دنیا بی‌نظیر است.

وی پلیس ایران را با اهداف انسانی و توحیدی که دارد دلسوزترین مجموعه پلیسی در منطقه و دنیا دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی با کارکردهای مردمی، آموزش‌های کلاسیک و پیشرفت‌های متنوع در تمامی زمینه‌ها در کشور مصدر خیرات و برکات فراوانی برای مردم ایران است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در ارزش‌های معنوی در دنیا سرآمد و الگو است، گفت: نیروهای انتظامی با تأسی از آیات نورانی قرآن کریم در برابر مردم مهربان و در مقابل کفار همچون کوه مقاوم و استوار ایستاده‌اند و از کیان اسلامی، منافع و مصالح مردم جانانه دفاع می‌کنند.

رشید خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی ما انسان‌های فهیم و متدینی هستند که با باورها و اعتقاداتی که دارند در راستای انجام رسالت خطیر و مقدس خود تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان و مدیران باید به نیروهای انتظامی در راستای رسیدن به اهداف مقدسش کمک کنند، گفت: انجام امور مرتبط با این نیروها مستلزم تلاش و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مدیران است که باید به آنها کمک کنند.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی به اقدام موهن فیلم‌ساز آمریکایی در توهین به پیامبر بزرگ اسلام (ص) اشاره کرد و افزود: این موضوع پروژه مشترک آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی بوده که برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین ادیان مختلف در دنیا به انجام رسیده است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول