اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

هستی رژیم صهیونیستی با حمله به ایران به پایان می‌رسد

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: کوچک‌ترین حماقت رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین فرصت را در اختیار ایران قرار می‌دهد و شاید حمله این رژیم به ایران فرصتی باشد که این غده سرطانی را از صفحه روزگار محو کنیم.

هستی رژیم صهیونیستی با حمله به ایران به پایان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران در قم در جمع خبرنگاران در ‌ارتباط‌ با تهدیدات نظامی اسرائیل علیه جمهوری اسلامی اظهار کرد: ما آرزو داریم که رژیم صهیونیستی این حماقت را کرده و به ایران حمله کند و پایان کار خویش را ببیند.

وی با بیان اینکه دشمنان نتیجه حمله خود به ایران را در زمانی که ما آمادگی کاملی نداشتیم دیده‌اند افزود: اکنون تمام نقاط اسرائیل و نیز مراکز نظامی آمریکا در منطقه توسط ایران شناسایی شده و در تیررس هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: کوچک‌ترین حماقت اسرائیل در این زمینه بزرگ‌ترین فرصت را در اختیار ایران قرار می‌دهد زیرا همان‌ طور که جهانیان مشاهده کردند توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) نه تنها ایشان را تضعیف نکرد بلکه حمایت‌های بیشتری نیز از ایشان صورت گرفت.

وی ادامه داد: شاید حمله اسرائیل به ایران فرصتی از جانب خداوند برای ما باشد که این غده سرطانی را از صفحه روزگار محو کنیم.

حاجی‌صادقی در رابطه با سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: انقلاب اسلامی جرأتی مثال‌زدنی به همه مسئولان ایرانی داده است به طوری که مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهوری خود در خاک آمریکا این کشور را شیطان بزرگ نامید و دلیل این شجاعت نیز اسلام و عظمت نظام اسلامی بوده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: این‌ها فرصت‌هایی است که خداوند برای ما فراهم می‌کند تا حرف خود را به گوش جهانیان برسانیم.

وی با بیان اینکه فرصت صحبت در جمع سران و هیئت‌های بیش از 120 کشور جهان در اختیار هیچ یک از ائمه معصوم(ع) قرار نگرفت عنوان داشت: امروز نایب امام زمان(عج) در جمع دبیر کل سازمان ملل و روسای دیگر کشورها، مدیریت جهانی را به چالش می‌کشند.

حاجی‌صادقی با اشاره به چالش کشیدن تعارضات دشمنان در زمینه آزادی بیان گفت: احمدی‌نژاد در این زمینه عملکرد خوبی داشته است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر بیداری امت‌ها به منظور ایجاد تحولی جهانی تصریح کرد: مسیر این تحول نیز از طریق همین دوگانگی‌هایی است که دشمنان از خود نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول