اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد

اذعان صهیونیست‌ها ‌به نابودی اسرائیل با نفوذ معنوی انقلاب ایران

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در کنفراسی در اورشلیم خود صهیونیست‌ها اذغان ‌‌کرد‌ند که انقلاب اسلامی و نفوذ معنوی آن اسرائیل را از عرصه بین‌المللی حذف خواهد کرد.

اذعان صهیونیست‌ها ‌به نابودی اسرائیل با نفوذ معنوی انقلاب ایران

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مرتضی طلایی ظهر امروز در بیست و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی اجتماعی شوراهای اسلامی کلان شهرهای کشور که در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: هر طرح و برنامه‌ای در این کشور که اجرا می‌شود باید تقویت‌کننده نظام جمهوری اسلامی باشد چرا که هر چه آبرو در جهان داریم به واسطه استقرار این نظام الهی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در همین نظام الهی بزرگترین وظیفه ما تحکیم و گسترش اصل ولایت‌مداری و ولایت‌محوری است.

وی افزود: این مهم باید به عنوان یک راهبرد و سیاست فرهنگی در صدر همه برنامه‌های ما مسئولان فرهنگی قرار گیرد که نیازی به دستورالعمل و بخشنامه هم ندارد.

فرمانده اسبق نیروی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در طول سه دهه از عمر انقلاب که اکنون در دهه چهارم آن قرار گرفته‌ایم ولایت فقیه سد راه دشمنان استکباری بوده و آن‌ها اکنون نه با انرژی هسته‌ای ما بلکه با ولایت فقیه دشمنی دارند.

این مسئول افزود: آن چه که صهیونیست‌ها و استکبار جهانی از آن وحشت دارند انرژی هسته‌ای نیست بلکه قدرتی فراتر از آن وجود دارد که قلوب مسلمین جهان را به دست آورده و آن حاکمیت ولایت فقیه در این کشور است.

طلایی در ادامه به استقبال بی‌نظیر مردم بجنورد از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این نوع استقبال از مقتدا و پیشوای مسلمین جهان نشان از معجزه اسلام دارد.

وی با بیان اینکه از نظر فرهنگی باید مبنای ولایت را تعریف کنیم، افزود: باید تبیین کنیم که چرا حقیقت دین در ولایت نهفته است و الزامات ولایت‌مداری را برای قشر جوان و نوجوان روشن سازیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اظهار این سخن که اکنون در دنیا روی پای خود ایستاده‌ایم و همین موضوع پشت دشمن را به لرزه انداخته است، گفت: در کنفراسی در اورشلیم خود صهیونیست‌ها اذغان کردند که انقلاب اسلامی و نفوذ معنوی آن اسرائیل را از عرصه بین‌المللی حذف خواهد کرد.

انتهای پیام/‌ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول