اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد

احتمال حضور رئیس جمهور برای افتتاح طرح پزشک خانواده مازندران

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از احتمال حضور رئیس جمهور برای افتتاح طرح پزشک خانواده مازندران در اول آبان ماه جاری خبر داد.

احتمال حضور رئیس جمهور برای افتتاح طرح پزشک خانواده مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، محمدرضا میرزایی در جلسه پزشک خانواده در فرمانداری قائمشهر با اشاره به جمعیت یک میلیون و 130 هزار نفری استان مازندران اظهار داشت: 850 هزار نفر از جمعیت استان با ثبت نام در سامانه ملی، پزشک خانواده خود را انتخاب کردند که در این میان شهرستان قائمشهر با ثبت نام 117 هزار نفر رتبه نخست را در استان و کشور دارا است و شهرستان‌های ساری و آمل مقام‌های بعدی را در استان دارند.

وی افزود: تمامی اقدامات استان مازندران برای اجرای طرح قابل قبول است به همین منظور توانسته در کشور پیشروی اجرای طرح معرفی شود ولی استان فارس در بحث انتخاب پزشک از ما پیشی گرفته که نیازمند تلاش و هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر و دانشگاه علوم پزشکی با مردم از طریق اطلاع‌رسانی بیشتر است.

میرزایی خاطرنشان کرد: سازمان‌های بیمه‌گر بدهی‌های خرداد و تیر را پرداخت کردند و جامعه پزشکی نیز بیش از سه ماه طلبکار نیستند.

وی در بخش برنامه‌های ستاد اجرایی طرح اذعان داشت: استاندار مازندران مکاتباتی با رئیس جمهور برای حضورشان در مراسم افتتاح طرح در تاریخ اول آبان ماه داشته‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: قرار شد پزشکان با علوم IT  و مقدمات اولیه و آغازین طرح پزشک خانواده آشنا شوند، بیمارستان‌های ولی‌عصر و رازی و کلینیک اسدالله پور در شهرستان قائمشهر قراردادهایشان را با سازمان‌های بیمه‌گر تا پایان هفته آینده منعقد کنند.

وی با تاکید بر شناور بودن سه ماهه طرح تصریح کرد: در این مدت سه ماهه دفترچه‌های درمانی نشان‌دار نخواهد شد، ویزیت پایدار و رایگان در مراکز درمانی توسط پزشکان انجام می‌شود و داروخانه‌ها نیز تنها حق فنی از بیماران دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول