اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد

ثبت‌نام 14 هزار خانوار جیرفتی در طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: تاکنون از 16 هزار خانوار جیرفتی 14 هزار خانوار در این طرح ثبت‌نام کردند که از بقیه خانوارها درخواست داریم، با مراجعه به پایگاه‌های فوق نسبت به ثبت‌نام و انتخاب پزشک اقدام کنند.

ثبت‌نام 14 هزار خانوار جیرفتی در طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی پزشک خانواده در این شهرستان اظهار داشت: زیرساخت‌ها برای اجرای طرح پزشک خانواده در جیرفت آماده است.

وی افزود: چهار پایگاه مستقر در پایگاه‌های شبکه بهداشت این شهرستان آماده خدمت‌رسانی به شهروندانی که در طرح پزشک خانواده شهری ثبت‌نام کردند، است.

غنچه‌پور تصریح کرد: تاکنون از 16 هزار خانوار جیرفتی 14 هزار خانوار در این طرح ثبت‌نام کردند که از بقیه خانوارها درخواست داریم، با مراجعه به پایگاه‌های فوق نسبت به ثبت‌نام و انتخاب پزشک اقدام کنند.

وی با بیان اینکه طرح پزشک خانواده شهری یک طرح ملی و حافظ سلامت مردم است، خاطرنشان کرد: این طرح در راستای توجه بیشتر به سلامت مردم اجرا می‌شود.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه این طرح از طرح‌های مهم کشور است، گفت: برای اجرای این طرح در جیرفت 18 پزشک تاکنون ثبت‌نام کردند.

به گزارش فارس، در این جلسه راهکار اجرای این طرح مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد، اطلاع رسانی به مردم توسط مسئولان دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت در نماز جمعه با بیان محاسن طرح انجام شود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول