اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

اجرای طرح پزشک خانواده نیازمند همکاری بیمه‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به آماده شدن زیر ساخت‌های اجرای طرح پزشک خانواده در سطح استان زنجان اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح، نیازمند همکاری منطبق با انتظار بیمه‌ها است.

اجرای طرح پزشک خانواده نیازمند همکاری بیمه‌ها است

رحیم سروری زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بیش از 50 درصد از عوامل اصلی تاثیرگذار بر بهداشت و سلامت تحت تاثیر سامانه‌های غیر از بهداشت و درمان است.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری ارگان‌های دیگر با حوزه بهداشت و درمان افزود: همکاری و هماهنگی سایر ارگان‌ها موجب ارتقای بهداشت جامعه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به رتبه برتر استان در شاخص‌های خاصی از جمله کاهش مرگ و میر کودکان، نوزادان و مادران در سطح کشور اشاره کرد و گفت: این شاخص‌ها در برخی موارد به استانداردهای جهانی نزدیک شده است.

وی اجرای طرح پزشک خانواده را نقطه طلایی حوزه سلامت استان اعلام و تصریح کرد: این طرح در قالب سامانه نظام ارجاع عملیاتی می‌شود.

سروری زنجانی از ثبت‌نام درصد قابل توجهی از مردم استان زنجان در طرح پزشک خانواده خبر داد و اضافه کرد: اغلب مردمی که مشمول طرح می‌شوند پزشک خود را در قالب طرح پزشک خانواده انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: اطلاعات مردم پس از تشکیل پرونده به سامانه نظام ارجاع در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وارد می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در پاسخ به سوالی در مورد زمان آغاز اجرای طرح پزشک خانواده گفت: آغاز اجرای طرح نیازمند همکاری بیمه‌ها است.

وی بر لزوم همکاری منطبق با انتظارات بیمه‌ها برای اجرای طرح پزشک خانواده در قالب نظام ارجاع تاکید کرد.

سروری زنجانی از آماده بودن دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه پزشکان فعال استان زنجان برای اجرای طرح پزشک خانواده خبر داد و اضافه کرد: زیر ساخت‌های این طرح برای اجرا آماده شده است.

وی اجرای مستمر طرح پزشک خانواده را نیازمند همکاری بیمه‌ها دانست و افزود: این طرح به دلیل مستمر بودنش نیازمند تامین اعتبار از طرف بیمه‌ها است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول