اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان زنجان خبر داد

ثبت‌نام 50 درصد از خانواده‌های زنجانی در طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان زنجان از ثبت‌نام 50 درصد از خانواده‌های زنجانی واجد شرایط در طرح پزشک خانواده خبر داد.

ثبت‌نام 50 درصد از خانواده‌های زنجانی در طرح پزشک خانواده

محمدرضا صائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی بسیار خوبی برای پزشکانی که در اجرای طرح پزشک خانواده همکاری می‌کنند، در نظر گرفته‌‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه همه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی زنجان در زمینه طرح پزشک خانواده آموزش‌های لازم را دیده‌اند، خاطرنشان کرد: انتخاب پزشک برای این طرح در سطح شهر زنجان از شهریور ماه سال جاری آغاز شده است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان زنجان با بیان اینکه برای ثبت‌نام در طرح ‌ پزشک خانواده تمدیدهای مکرری توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است، اضافه کرد: در مجموع بیش از 50 درصد از افرادی که می‌توانند در این طرح شرکت کنند، ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در طرح پزشک خانواده شامل افرادی که زیرپوشش بیمه خدمات درمانی و بیمه تامین اجتماعی هستند، می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر برقراری ارتباط پزشک با مردم از طریق سامانه مربوطه آغاز شده است.

صائینی با بیان اینکه سازمان بیمه نیز انعقاد قرارداد با پزشکان خانواده را آغاز کرده است، یادآور شد: این طرح در آینده‌ای نزدیک به صورت رسمی در شهرستان زنجان اجرایی می‌شود.

وی ارائه بسته‌های خدمتی بهداشتی را از مهم‌ترین اهداف اجرایی برنامه پزشک خانواده دانست و افزود: این بسته‌ها شامل کارهای پیشگیرانه‌ای برای گروه‌های سالمندان، کودکان، پایش رشد کودکان، سلامت روان و ... می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان زنجان اظهار داشت: بسته خدمتی بهداشتی طرح پزشک خانواده یک بسته خدمتی کامل و ارزشمندی است که فرصت‌های مناسبی را برای مردم فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه بسته‌های خدماتی بهداشت محیط نیز در طرح پزشک خانواده ارائه می‌شود، تصریح کرد: این امر سبب پرداختن پزشکان خانواده در زمینه‌هایی چون پیشگیری و کنترل بیماری‌ها و بهداشت محیط و مدارس می‌شود.

صائینی با تاکید بر اینکه در حال حاضر باید برای جمعیت زیرپوشش طرح پزشک خانواده برنامه‌ریزی شود، خاطرنشان کرد: اجرای توانمند و موفق این طرح فقط با مدیریت مطلوب ممکن می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول