اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت اندیمشک خبر داد

اجرای طرح پزشک خانواده از اواخر مهر ماه در اندیمشک

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از اجرای طرح پزشک خانواده از اواخر مهر ماه در این شهرستان خبر داد و گفت: مقدمات این طرح فراهم شده است.

اجرای طرح پزشک خانواده از اواخر مهر ماه در اندیمشک

دکتر احمد مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: طرح پزشک خانواده در شهرستان از خرداد ماه شروع شده است و اندیمشک از لحاظ تسریع در جمع آوری اطلاعات در استان بعد از اهواز و بهبهان رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: با اتمام محاسبات، مرزبندی الکترونیکی و بلوک‌بندی پایگاه‌های شهری انتظار می‌رود با ثبت نام پزشکان و مشارکت آن‌ها، طرح پزشک خانواده در اواخر مهرماه در شهرستان اندیمشک آغاز بکار کند.

وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای طرح پزشک خانواده  توزیع عادلانه خدمات بهداشتی و درمانی در همه نقاط کشور است تا مردم دغدغه‌ای برای هزینه‌های درمان نداشته باشند، درمان به صورت کیفی انجام گیرد و پزشکان متخصص در همه بخش‌های پزشکی در دسترس بیماران باشند.

مجیدی افزود: اگر طرح پزشک خانواده به درستی اجرا شود، تعرفه‌های سنگین بیماران حذف و خدمات با کیفیت و بهتری به آن‌ها ارائه می‌شود؛ همه باید تلاش کنند زیرساخت‌های این طرح فراهم و نقاط ضعف آن برطرف شود تا این طرح در جامعه به طور مطلوبی فرهنگ‌سازی شود.

مدیر شبکه بهداشت اندیمشک با اشاره به آغاز به‌کار طرح پزشک خانواده اظهار کرد: اجرای این طرح ملی، خدمتی بزرگ به عموم مردم به ویژه اقشار کم درآمد و نیازمند جامعه است و با اجرای آن گامی مؤثر برای گسترش عدالت برداشته می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول