اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه امسال محقق شد

صادرات 194 میلیون دلاری از مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از صادرات 194 میلیون دلاری مازندران در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

صادرات 194 میلیون دلاری از مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، سومین جلسه شورای عالی قشر بسیج کارمندان و کارگری سپاه کربلا مازندران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در این نشست به مزیت‌های نسبی استان اشاره کرد و گفت: اقلیم منحصر به فرد استان، نزدیکی به تهران، ظرفیت بالقوه دریا، وجود مواد اولیه برای ایجاد توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی، وجود ذخایر معدنی و تنوع رنگین‌کمان مواد معدنی شامل ذغال سنگ، فلورین و باریت، قرار گرفتن در کریدور حمل و نقل بین‌المللی شمال و جنوب برنج و مرکبات و استقرار بیش از 38 شهرک و ناحیه صنعتی زمینه توسعه و بالندگی استان است.

مرتضی هاشم‌پور با تاکید بر تولید صادرات محور اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری 194 میلیون دلار صادرات از مازندران صورت گرفت.

رئیس سازمان بسیج کارمندی و کارگری سپاه کربلای مازندران نیز گفت: سه محور اصلی در وصیتنامه شهدا وجود داشت که همه این محورها خواسته‌های زمینی نبود.

سیدعبدالله موسوی محور اول را حفظ و حراست از دین و احیای آن در جامعه دانست و گفت: باید این روحیه را امروز در نسل جوان جامعه گسترش دهیم و احیای تفکر اسلام ناب محمدی غیر از این نیست.

موسوی دومین محور وصیت شهدا را ولایت‌پذیری و اطاعت از امام عنوان و اظهار کرد: در مصاحبه‌هایی که از شهدا پخش می‌شد آنها ما را به ولایت‌پذیری سفارش می‌کردند و خود را نیز همواره سرباز واقعی ولایت می‌دانستند.

رئیس سازمان بسیج کارمندی و کارگری مازندران پاسداری از ولایت و دستاوردهای نظام اسلامی را به عنوان سومین و مهم‌ترین سفارش شهدا دانست و افزود: ستون بلند مملکت ولایت فقیه است که باید حافظ این ستون باشیم.

وی در بخش دیگری نتایج این نشست را مفید  و تاثیرگذار برای فضای صنعت و تجارت دانست.

به گزارش فارس، در این نشست اعضای شورای عالی مباحثی را در مورد فضای صنعت، معدن و تجارت استان مطرح و پیشنهاداتی را ارائه دادند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول