اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای:

پایگاه‌های قهرمانی به مرجع علمی ورزشکاران تبدیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای بر ضرورت تجهیز پایگاه‌های قهرمانی تاکید کرد و گفت: این پایگاه‌ها پس از تجهیز به مرجع علمی برای ورزشکاران تبدیل می‌شوند.

پایگاه‌های قهرمانی به مرجع علمی ورزشکاران تبدیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نادر وادی‌خیل ظهر امروز در نشست مربیان و روسای هیئت‌های ورزشی استان زنجان با معاون فرهنگی تربیتی وزیر ورزش و جوانان، مشکل مشهود ورزش کشور را نظام‌مند نبودن آن اعلام کرد و اظهار داشت: ورزش کشور به لحاظ ورزشکار خوب پشتیبانی نمی‌شود.

وی ایجاد پایگاه‌های استعدادیابی را از جمله راه‌کارهای پشتیبانی از ورزش کشور دانست و افزود: این پایگاه‌ها بسته به طرح آمایش سرزمینی در مناطق مختلف کشور ایجاد و فعالیت می‌کند.

مدیر کل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای ساختار موجود ورزش کشور را نیازمند بازبینی اعلام و تصریح کرد: برنامه استعدادیابی در پایگاه‌ها باید به نخبه‌پروری تبدیل شود.

وی محور توجه پایگاه‌های استعدادیابی را گروه‌های سنی پایه عنوان و اضافه کرد: سازماندهی نظام آموزشی مربیان از دیگر برنامه‌های پایگاه‌های استعدادیابی در کشور محسوب می‌شود.

وادی‌خیل تاکید کرد: منابع درآمدی کشور محدود است و استان‌ها باید در برنامه‌ریزی به طرح آمایش سرزمینی توجه کافی را انجام دهند.

مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای بر مشخص شدن اولویت ورزش استان‌ها تاکید کرد و گفت: پایگاه‌های استعدادیابی باید به مرجع علمی قهرمانان ورزشی کشور تبدیل شود.

وی اضافه کرد: پایگاه‌های استعدادیابی و قهرمان‌پروری کشور با تامین اعتبارات مورد نیاز به تجهیزات مورد نیاز مجهز می‌شوند.

وادی‌خیل با اشاره به اینکه مراکز استعدادیابی کشور در سال‌های گذشته فعال بوده است، ابراز امیدواری کرد، با برنامه‌ریزی این مراکز دیگر به تعطیلی کشیده نشود.

در ادامه این جلسه مدیر کل دفتر هماهنگی امور بانوان گفت: فعالیت ورزشی بانوان باید با ملاحظات خاص فرهنگی انجام شود.

ماندانا رسولی از تصویب 40 نوع پوشش مناسب و استاندارد برای رشته‌های ورزشی خبر داد و افزود: بانوان با استفاده از این لباس‌ها می‌توانند در میادین بین‌المللی حضور یابند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول