اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانان بابلسر:

حق قهرمانی قایقرانان مازندران در مسابقات کشوری گرفته شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانان بابلسر گفت: حق قهرمانی قایقرانان مازندران در مسابقات کشوری گرفته شود.

حق قهرمانی قایقرانان مازندران در مسابقات کشوری گرفته شود

فرامرز آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: ورزشکاران ما با آن که لوازم و ادوات ابتدایی داشتند، ولی با اراده توانستند مدال‌های خوش‌رنگ المپیک آسیایی و قهرمانی آسیا را در رده بزرگسالان کسب کنند ولی تاکنون ناملایمات و بی‌مهری‌های زیادی از سوی مسئولان در حق قایقرانان روا شده است.

وی افزود: با وجود موفقیت‌های زیادی که ورزشکاران ما کسب کردند، اما مسئولان استانی و شهرستانی نسبت به آنها بی‌توجه بوده و از آنها حمایت نمی‌کنند.

آقایی با بیان اینکه مدیران ورزشی باید در کار خود تعهد داشته باشند، بیان داشت: ما در قبال مسئولیت‌مان تعهد داریم یا مسئولیتی را قبول نکنیم یا اگر پذیرفتیم باید تمام تلاش‌مان را برای رفاه این ورزشکاران به کار بندیم.

رئیس هیئت قایقرانان بابلسر با انتقاد از مسئولان ورزشی استانی و کشوری اعلام کرد: چرا مسئولان کشور و استان تمام امکانات لازم را در اختیار فوتبالیست‌ها قرار می‌دهند، اما با وجودی که ورزشکاران ما توانستند مدال‌های زیادی کسب کنند و مایه افتخار کشور شوند؛ اما حتی کوچک‌ترین توجهی به آنها نکرده و از آنها حمایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه کارشکنی و دعوای چند نفر موجب عدم موفقیت قایقرانان مازندران شد، گفت: در مسابقات قهرمانی آب‌های آرام کایاک کشوری که در دریاچه آزاد تهران برگزار شد سکوی قهرمانی قایقرانی همچون سال‌های گذشته از آن قوی‌ترین مردان مازندرانی بود، ولی با کارشکنی و دعواهای چند نفر قایقرانان، مازندران در رده بزرگسالان به بالای سکو نرفت در حالی که بر اساس نظر کارشناسی کارشناسان مقام اول از آن مازندرانی‌ها بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: به نمایندگی از قایقرانان مازندران و خانواده‌های آنها که زحمات زیادی در این راه متحمل می‌شوند از مدیر کل ورزش و جوانان مازندران می‌خواهم به طور جدی این موضوع را پیگیری کنند تا از حق ضایع شده ورزشکاران ما دفاع شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول