اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران خبر داد

حضور پینگ‌پنگ‌باز مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی جهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان مازندران از حضور پینگ‌پنگ‌باز مازندرانی در رقابت‌های جوانان قهرمانی جهان خبر داد.

حضور پینگ‌پنگ‌باز مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی جهان

عباس زعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان کرد: در این دوره از مسابقات که به میزبانی کشور هندوستان برگزار می‌شود، پوریا عمرانی به عنوان ملی‌پوش مازندرانی در ترکیب تیم ملی جوانان به میدان می‌رود.

وی گفت: عمرانی از بهترین پینگ‌پنگ بازان حال حاضر کشور است که با توجه به آمادگی و تجربه بین‌المللی می‌تواند در این مسابقات افتخار آفرینی کند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران افزود: این ملی‌پوش اکنون برای آمادگی بیشتر در اردوی تهران به سر می‌برد تا آماده‌تر از گذشته شود.

زعفری از حضور 96 ورزشکار برتر دنیا در دو بخش پسران و دختران خبر داد و تصریح کرد: مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی جوانان جهان روزهای 16 تا 22 آذر به میزبانی هندوستان در شهر حیدرآباد برگزار می‌شود.

وی همچنین از قهرمانی نعیم نوبخت در مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی استان خبر داد و اظهار داشت: در این مسابقات که 66 پینگ‌پنگ باز برتر استان به میزبانی گلوگاه با هم رقابت کردند، نعیم نوبخت ورزشکار ساروی با شکست تمام حریفان خود قهرمان شد.

زعفری گفت: پس از نوبخت، میثم قربانی و حسین طاهری نیز از ساری به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران در ادامه از برگزاری لیگ قهرمانی استان اشاره کرد و افزود: تصمیم داریم در دو بخش مردان و زنان لیگ قهرمانی استان را با حضور تیم‌های مختلف برگزار کنیم.

وی در پایان مازندران را از بهترین هیئت فدراسیون نام برد و خاطرنشان کرد: این هیئت از هر نظر برتر از استان‌های دیگر است و تعامل بسیار خوبی با فدراسیون و دستگاه ورزش استان دارد.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول