اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم:

رزمی‌کاران از اعتبار قم در موی‌تای قهرمانی کشور دفاع می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: برترین‌های موی‌تای قم در پیکارهای قهرمانی منطقه‌ای کشور از اعتبار رزمی قم دفاع می‌کنند.

رزمی‌کاران از اعتبار قم در موی‌تای قهرمانی کشور دفاع می‌کنند

سعید توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: موی‌تای چهره‌های بسیار مستعدی در قم دارد و تلاش مجموعه هیئت این است که با تمام توان خود از ورزشکاران رشته موی‌تای حمایت کرده و این رشته را به مدال‌آورترین رشته در میان انجمن‌های ورزشی تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: در گذشته رشته ورزشی موی‌تای یکی از رشته‌های هیئت ورزش‌های رزمی بود و ورزشکاران بسیار توانمند و موفقی در قم داشت که در عرصه رقابت‌های داخلی و برون مرزی موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرده بودند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم ابراز داشت: غیر از موی‌تای در حال حاضر رشته‌هایی مانند طناب‌کشی، دارت، بیس‌بال، راگبی، کریکت و سافت‌بال زیرمجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی قم هستند که قهرمانان و ورزشکاران بسیار زیادی دارند.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه تصمیم بر این شد موی‌تای زیرپوشش هیئت انجمن‌های ورزشی قرار بگیرد، تلاش کردیم هر چه سریع‌تر مقدمات فعال شدن آن مهیا شود زیرا این رشته طبق برنامه‌ریزی فدراسیون مسابقات مهمی پیش رو دارد.

توکلی یادآور شد: این رشته ورزشی در حال حاضر مسابقات قهرمانی منطقه‌ای کشور را در پیش دارد و به همین خاطر قرعه‌کشی بین تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها صورت گرفته و موی‌تای‌کاران قمی نیز حریفان خود را در این رقابت‌ها شناخته‌اند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با بیان اینکه چرخ نخستین دوره مسابقات موی‌تای منطقه‌ای قهرمانی کشور به حرکت درآمده و این رقابت‌ها در حال برگزاری است بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این رقابت‌ها در شش منطقه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: استان‌های اردبیل، کردستان، خراسان رضوی، بوشهر، فارس و تهران میزبان رقابت‌های گروه‌های شش گانه مسابقات موی‌تای قهرمانی کشور هستند و این مسابقات در حالی برگزار می‌شود که قم در گروه دوم جای دارد.

توکلی اظهار داشت: موی‌تای‌کاران قمی با تیم‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام و همدان در مرحله مقدماتی هم‌گروه هستند و در تلاش برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها مسابقات حساسی در پیش دارند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول