اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سبک کونگ‌فوتوآ بانوان قزوین خبر داد

قهرمانی تیم مومای کونگ‌فو قزوین در رقابت‌های کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس سبک کونگ‌فوتوآ بانوان استان قزوین گفت: تیم مومای نونهالان کونگ‌فو بانوان قزوین در رقابت‌های کشوری موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد.

قهرمانی تیم مومای کونگ‌فو قزوین در رقابت‌های کشوری

زهرا پهلوان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بانوان نونهال کونگ‌فوکار قزوین در رقابت‌های کشوری مومای توانستند با کسب یک عنوان طلا و یک مدال برنز جایگاه نخست این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها بانوان نونهال کونگ‌فوکار قزوینی خوش درخشیدند، عنوان کرد: در رقابت‌های کشوری مومای بانوان که در کرج برگزار شد بانوان نونهال کونگ‌فوکار قزوین موفق شدند سکوی قهرمانی را از آن خود کنند.

پهلوان‌زاده ادامه داد: از تیم کونگ‌فو بانوان قزوین مریم شیخی با اجرای فنون خط سه مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کرد و مائده رضایی نیز با اجرا تکنیک‌های خط دو در سکوی سوم ایستاد.

رئیس سبک کونگ‌فوتوآ بانوان استان قزوین اضافه کرد: در این رقابت‌ها سرپرستی تیم کونگ‌فو بانوان قزوین را آمنه قنبری برعهده داشت و الهام میرزایی مربی این تیم بود و همچنین من نیز به عنوان تنها داور قزوینی قضاوت این رقابت‌ها را برعهده داشتم. 

پهلوان‌زاده با بیان اینکه استعدادهای نابی در رشته کونگ‌فو در استان قزوین وجود دارد، ابراز کرد: در بخش بانوان این رشته استعدادهای نابی هستند که نیاز به شکوفا شدن دارند.

این مسئول با بیان اینکه اعزام بانوان کونگ‌فوکار قزوینی به رقابت‌های کشوری تجربه بسیار خوبی برای رسیدن به افق‌های پیشرفت است، عنوان کرد: اعزام کونگ‌فوکاران بانوان قزوینی به رقابت‌های کشوری کلاس درس بسیار خوبی برای آنها است.

رئیس سبک کونگ‌فوتوآ بانوان استان قزوین در خاتمه افزود: باید نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان شود و مسئولان با حمایت‌های خود به ورزش بانوان بهای بیشتری دهند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول