اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه دوم

رقبای قم در بدمینتون قهرمانی کشور مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از مشخص شدن حریفان قم در مسابقات بدمینتون قهرمانی مردان کشور خبر داد.

رقبای قم در بدمینتون قهرمانی کشور مشخص شدند

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از برگزاری مراحل مختلف تمرینی و برنامه‌های آماده‌سازی در راه کسب بهترین شرایط آمادگی امیدواریم این رقابت‌ها با موفقیت نمایندگان قم و کسب عنوان به پایان برسد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی مردان کشور در رده سنی بزرگسالان بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون، رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور با شرکت برترین‌های کشور از امروز برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم با بیان اینکه تیم مردان قم یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای قهرمانی بزرگسالان کشور محسوب می‌شود ابراز کرد: این در حالی است که این مسابقات با شرکت 24 تیم مدعی در مرحله مقدماتی در هشت گروه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشخص شدن میزبان و زمان برگزاری پیکارهای بدمینتون قهرمانی مردان بزرگسال کشور بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان، هیئت بدمینتون استان زنجان از بدمینتون‌بازان مرد استان‌های مختلف پذیرایی می‌کند.

پنجه‌باشی خاطر نشان کرد: مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور رده سنی مردان بزرگسال کشور از امروز با حضور تیم‌های مدعی در هشت گروه سه تیمی حاضر در این دوره از رقابت‌ها قرعه‌کشی شد و طی آن تیم بدمینتون اعزامی هیئت قم در گروه دوم با تیم‌های مدعی قهرمانی هم‌گروه شده است.

وی اضافه کرد: طبق قرعه‌کشی صورت گرفته تیم مردان قم در گروه دوم با تیم‌های زنجان میزبان رقابت‌ها و سیستان و بلوچستان هم‌گروه شده است.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم خاطر نشان کرد:‌ تهران، آذربایجان شرقی، لرستان، کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، خوزستان، فارس، مازندران و قزوین، اصفهان، مرکزی، البرز گلستان، کیش، خراسان رضوی، توابع تهران، همدان و یزد دیگر تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها به شمار می‌روند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول