اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور

بوکسورهای اصفهانی عازم رقابت‌های قهرمانی کشور در اهواز شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس استان اصفهان گفت: بوکسورهای اصفهانی برای شرکت در رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور عازم اهواز شدند.

بوکسورهای اصفهانی عازم رقابت‌های قهرمانی کشور در اهواز شدند

مهدی شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: چهار بوکسور اصفهانی به نام‌های افشین البندی، محسن پورشجاعی، ولی‌الله قاسمی و محمدعلی شهیدی به همراه سیروس سلحشور و مرتضی عظیمی در لباس مربی امروز برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور که از جمعه  آغاز می‌شود عازم اهواز شدند.

وی تصریح کرد: بوکسورهای اصفهانی به مدت 20 روز در اردوی شبانه‌روزی که در سرای ورزشکاران تشکیل شد حضور داشتند و تمرینات خود را زیر نظر مربیان ادامه می‌دادند و برای آنان بازی‌های تدارکاتی نیز در مدتی که در اردو حضور داشتند در نظر گرفته شده بود.

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان با بیان اینکه از سایر استان‌ها سهمیه‌های بیشتری در این رقابت‌ها حضور دارند تاکید کرد: اگر مشکلی پیش نیاید دو بوکسور ملی‌پوش استان به نام‌های افشین البندی و محسن پور شجاعی به طور حتم در فینال این رقابت‌ها حضور دارند.

وی افزود: اگر در این دوره از مسابقات هنر کنیم و بتوانیم دو طلا بگیریم می‌توانیم روی سکو برویم و در غیر این صورت رتبه‌های سوم به پایین را کسب می‌کنیم.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول