اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک صادرات استان زنجان تاکید کرد

لزوم رعایت عدالت در ارائه طرح‌های سرمایه ثابت و در گردش به بانک‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک صادرات استان زنجان بر لزوم رعایت عدالت در ارائه طرح‌های سرمایه ثابت و در گردش به بانک‌ها تاکید کرد.

لزوم رعایت عدالت در ارائه طرح‌های سرمایه ثابت و در گردش به بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیدعلی کرمی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان، اظهار کرد: باید به بانک‌های عامل در ارائه طرح‌های سرمایه ثابت و در گردش به طور مساوی توجه شود.

وی با بیان اینکه ضروری است اقدامات لازم برای تکمیل پرونده‌های متقاضیان نیز از سوی این افراد انجام شود، افزود: برخی از طرح‌های ارائه شده به این بانک به دلیل تکمیل نبودن مدارک، تسهیلات دریافت نکرده‌اند.

مدیرعامل بانک صادرات استان زنجان با اشاره به ارائه تسهیلات از سوی بانک صادرات استان به طرح شرکت تریتا داروی زنجان خاطرنشان کرد: کار کارشناسی در این زمینه انجام شده و طرح مورد نظر مورد تایید بانک است.

وی با بیان اینکه باید این شرکت نسبت به ارائه وثیقه مورد نظر بانک اقدام کند، خاطرنشان کرد: ضروری است این شرکت نسبت به ارائه وثیقه مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهد.

کرمی بر ضرورت ارائه وثیقه از سوی شرکت طلایه‌داران غدیر نیز تاکید کرد و گفت: هنوز وثیقه ملکی از سوی این شرکت به بانک ارائه نشده است.

معاون اعتبارات بانک رفاه استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه بانک رفاه کارگران از سال 85 از شمول بنگاه‌های زودبازده اقتصادی خارج شده است، افزود: اعتبار مستمری‌بگیران جایگزین این موضوع شده است.

اسلامی با بیان اینکه این بانک در حال حاضر اجازه پرداخت تسهیلات لازم را ندارند، افزود: هنوز ابلاغیه‌ای در این زمینه به بانک ارائه نشده است.

مدیرعامل بانک سپه نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه سهم بانک سپه استان زنجان پرداخت 68 میلیارد ریال است، افزود: تا کنون 60 میلیارد ریال معرفی شده است.

موحدی ادامه داد: تنها 9 میلیارد ریال از سوی این بانک ارائه نشده است که در این زمینه نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی بر ضرورت حل مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام تاکید کرد و گفت: هیچ مشکلی در زمینه پرداخت تسهیلات به متقاضیان وجود ندارد.

مدیرعامل بانک سپه استان زنجان خاطرنشان کرد: اولویت بانک سپه پرداخت تسهیلات به طرح‌های سرمایه در گردش و نیمه‌تمام است که در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول