اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

مددجویان مازندران 120 میلیارد تومان تسهیلات می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مازندران گفت: امسال منهای اعتبارات کمیته امداد، 120 میلیارد تومان به طرح‌های اشتغالی کمیته امداد مازندران اختصاص یافت.

مددجویان مازندران 120 میلیارد تومان تسهیلات می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ابراهیم باغبانی پیش از ظهر امروز در همایش طرح ملی ارتقای فرهنگ سهامداری که با همکاری کمیته امداد مازندران که با هدف ورود و شناسایی متقاضیان به بورس برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد مازندران به دنبال پیاده‌سازی طرح‌های اشتغال به صورت مستقل و مشارکتی با دستگاه‌های اجرایی و موسسه‌های علمی و دانشگاهی است.

وی با تاکید بر این نکته که خانواده کمیته امداد نمی‌تواند و نخواهد توانست ابراز برخی از تئوری‌پردارزی‌ها باشد، خاطرنشان کرد: کمیته امداد مازندران از طرح‌های اشتغال‌آفرین که اثر بر روی سفره مددجویان داشته باشد، استقبال می‌کند.

باغبانی با اشاره به ورود طرح‌های اشتغال آفرین جهاد دانشگاهی از حمایت کمیته امداد برای اجرای طرح توانمندسازی خانواده کمیته امداد استان با هر نهاد تاثیرگذار خبر داد.

وی با اعلام اینکه امروز بستر‌های کار و توسعه به ویژه اشتغال فراهم شده است، یادآور شد: امروزه مسئولان کشور و استان به کمیته به عنوان یک خانواده با توان و با ظرفیت نگاه می‌کنند به طوریکه در سال‌های گذشته توانمندی خود را به ظهور رسانده است.

این مسئول با اعلام اینکه در سال گذشته 20 درصد فرصت‌های اشتغال استان در بخش کشاورزی در اداره کل کمیته امداد مازندران اجرایی شده است، بیان داشت: از مجموع 102 هزار فرصت شغلی تعریف شده در مازندران 12 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد استان اجرایی و عملیاتی شده است.

باغبانی اضافه کرد: در سال گذشته در بخش مشاغل خانگی و طرح‌های خوداشتغالی از محل اعتبارهای ملی و بودجه نهاد کمیته امداد، 54 میلیارد تومان به این امر اختصاص یافت.

وی اعلام کرد: امسال منهای اعتبارات کمیته امداد، 120 میلیارد تومان به طرح‌های اشتغالی کمیته امداد مازندران اختصاص یافت.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه همه مسئولان به اراده و پشتکار مددجویان کمیته امداد در ایجاد طرح‌های اشتغال‌آفرین اذعان دارند، تصریح کرد: براساس اعلام یکی از نهادهای نظارتی در مازندران بالاترین ضریب اشتغال در کمیته امداد اجرایی شده است.

وی ضریب خطا در طرح‌های اشتغالی کمیته امداد را بسیار پایین عنوان و اظهار داشت: کمیته امداد یکی از نهادهایی است که به معنای واقعی اصل 44 قانون اساسی را اجرا کند.

باغبانی در پایان با تاکید بر اینکه برای ایجاد اشتغال باید کار گروهی را تمرین کنیم اجرای طرح ملی سهامداری را فرصتی برای مددجویان در اشتغال خانگی و از روش غیرحضوری برشمرد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول