اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار روانسر:

تعهد اشتغال شهرستان روانسر در سال‌جاری 1000 نفر است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار روانسر گفت: تعهد اشتغال شهرستان روانسر در سال‌جاری هزار و 491 نفر است که تاکنون زمینه اشتغال 373 نفر فراهم شده است.

تعهد اشتغال شهرستان روانسر در سال‌جاری 1000 نفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراد باباخانی در  جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری  شهرستان روانسر اظهار کرد: تعهد اشتغال شهرستان روانسر در سال‌جاری  هزار و 491 نفر است که از ابتدای سالجاری تاکنون زمینه اشتغال 373 نفر در این شهرستان  فراهم شده است.

باباخانی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی بیشترین سهم را در ایجاد اشتغال در شهرستان روانسر داشته‌اند.

وی افزود: ادارات شهرستان روانسر در سال گذشته تعهد ایجاد اشتغال برای دو هزار و 49 نفر را داشته‌اند اما با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های شهرستان دو هزار و 496 شغل ایجاد شده است.

معاون فرماندار روانسر تصریح کرد: از اواخر سال 84 تاکنون 934 طرح در قالب بنگاه‌های اقتصادی زودبازده با اعتباری بیش از 541 میلیارد و 492 میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی اظهار کرد:: از این تعداد طرح 894 طرح با اعتباری بیش از 396 میلیارد و 639 میلیون ریال انعقاد قرار داد شده و 384 میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات برای اجرای 893 طرح پرداخت شده که این طرح‌ها زمینه اشتغال دو هزار و 226 نفر را فراهم کرده است.

باباخانی در خصوص طرح‌های مشاغل خانگی نیز گفت: از ابتدای ایجاد طرح مشاغل خانگی تاکنون 914 مورد مجوز با اشتغالزایی هزار و 18 نفر صادره شده  که 742 طرح با مبلغ 30 میلیارد و 430 میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این میزان 580 طرح با مبلغ 20 میلیارد و 320 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است. 

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول