اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

نماینده جوانان کنگان در کمیته اشتغال سازمان منطقه ویژه حضور یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: حضور نماینده جوانان شهرستان در کمیته اشتغال سازمان منطقه ویژه و استفاده از نقطه نظرات افراد تحصیلکرده و بومی امری لازم است.

نماینده جوانان کنگان در کمیته اشتغال سازمان منطقه ویژه حضور یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی پیش از ظهر امروز پیش از سفر به مکه مکرمه در دیدار جمعی از جوانان تحصیلکرده جویای کار کنگان اظهار داشت: تلاش برای توسعه و پیشرفت شهرستان از وظایف همه مسئولان است و در این مسیر باید اهتمام ورزیم.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال و مصوبه دولت در این راستا افزود: برای حل مشکل اشتغال جوانان و تحقق مصوبه دولت مبنی بر به‌کارگیری نیروهای بومی نیاز به یک عزم همگانی است و همه اعم از مسئول و غیرمسئول به‌ویژه نخبگان، کارشناسان و افراد تاثیرگذار باید زمینه لازم برای تحقق این خواسته مهم را فراهم کنند.

امام جمعه کنگان با تحسین اقدام جوانان و تایید فعالیت این قشر اذعان داشت: تشکیل این گروه حرکتی مثبت و ارزشمند است و البته لازمه رسیدن به اهداف پیگیری، دلسرد نشدن و تداوم برنامه‌ها بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون و دقیق است.

محمودی با تماس تلفنی با مسئولان سازمان منطقه ویژه بر لزوم حضور نماینده جوانان در کمیته اشتغال سازمان منطقه ویژه و استفاده از نقطه نظرات افراد تحصیلکرده و بومی تاکید کرد.

وی بیان کرد: با همه توان و ظرفیت برای ایجاد اشتغال نیروهای بومی و تحصیل‌کرده شهرستان تلاش می‌کنیم و امیدوار هستیم در این مسیر به نتایج مورد نظر برسیم.

در این دیدار جمعی از جوانان با عنوان گروه کوشا ضمن تقدیر از همراهی و حمایت امام جمعه محترم خواستار حل مشکل اشتغال نیروهای بومی به‌ویژه نخبگان شدند.

گروه کوشا در پایان با اهدای لوح تقدیری از سوی جوانان از تلاش‌ها و همت بلند امام جمعه در راستای احداث و پیگیری زیرساخت‌های دینی و فرهنگی تقدیر کردند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول