اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

50 درصد عملیات گازرسانی به سربیشه انجام شده است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: تاکنون 50 درصد عملیات گازرسانی به شهرستان سربیشه انجام شده است.

50 درصد عملیات گازرسانی به سربیشه انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در جمع مسئولان شهرستان سربیشه از حذف نقاط حادثه‌خیز، راه‌اندازی سیستم مکانیزه ثبت تخلفات، نصب 14 دستگاه  تردد شمار و برگزاری دوره‌های آموزشی به عنوان اقدامات دولت در راستای کاهش تصادفات و ایمن‌سازی یاد کرد.

وی پلیس استان خراسان جنوبی را از جمله بهترین مجموعه پلیسی سطح کشور دانست و گفت: زحمات ارزنده پلیس و نیز نوع نگاه مردم در راستای احترام به قانون دو عامل بسیار مهم در زمینه کسب این رتبه کشوری است.

استاندار خراسان جنوبی تکریم مردم از سوی پلیس را از دیگر مؤلفه‌‌های برجسته در زمینه احترام متقابل پلیس و مردم دانست و افزود: مردم استان خراسان جنوبی و شهرستان سربیشه که سنت‌های معتبر رایج حسنه‌ای دارند به راستی شایسته تکریم و احترام هستند.

رشید به خدمات و اقدامات دولت نهم و دهم در زمینه محرومیت‌زدایی در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون تنها در زمینه گازرسانی به استان بالغ بر 400 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که مصداق بارز خدمت‌رسانی به مردم محسوب می‌شود.

وی به گازرسانی به شهرستان‌های سربیشه و درمیان اشاره کرد و افزود: گازرسانی به این شهرستان‌ها از جمله مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به استان است که با پیگیری‌های فراوان به مرحله اجرایی رسیده و در حال حاضر 50 درصد از عملیات اجرایی گازرسانی به سربیشه به انجام رسیده است.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول