اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی در آستانه تحولی بزرگ قرار دارد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: با وجود تهدیدات و تحریم‌ها استان همچون سایر نقاط کشور در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفته است.

خراسان جنوبی در آستانه تحولی بزرگ قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: پروژه توسعه فرودگاه بین‌المللی بیرجند به عنوان یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه زیربنایی استان از دو سال قبل مورد توجه قرار گرفت و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان پروژه توسعه عوامل پروازی و تجهیز فرودگاه به تجهیزات مدرن به انجام رسید.

این مسئول خراسان جنوبی را استانی دانشگاهی و فرهنگی توصیف کرد و گفت: در حال حاضر هشت پرواز به مقصد تهران و سه پرواز به مقصد مشهد مقدس در طول هفته به انجام می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک چهار پرواز شرکت ماهان به مقصد تهران به پروازهای استان اضافه می‌شود و این امر در رفت و آمد اساتید، دانشجویان و سرمایه‌گذاران نقش بسزایی دارد.

رشید با بیان اینکه در حال حاضر پروازهای حج عمره به مقصد عربستان از بیرجند به انجام می‌رسد، اظهار امیدواری کرد؛ در آینده‌ای نزدیک پرواز حج واجب نیز از بیرجند به انجام برسد.

وی گفت: روز گذشته 6 هزار و 327 واحد مسکونی با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که برای اجرای آنها بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: از مجموع این تعداد واحد مسکونی 2 هزار و 567 واحد در بیرجند، یک‌هزار و 433 واحد در قاین و 27 واحد مسکونی در بافت فرسوده شهری قرار داشت.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول