اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی:

کنگره ملی امام محمدباقر‌ (ع) در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: کنگره ملی حضرت امام محمدباقر (ع) در استان برگزار می‌شود.

کنگره ملی امام محمدباقر‌ (ع) در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی اظهار کرد: آشنایی با زندگانی معصومان (ع) امری معنوی و ضروری بوده و برای شناخت و عرفان مضاعف و گام برداشتن در این زمینه کنگره ملی امام محمد باقر(ع) طراحی شده است.

وی تصریح کرد: این کنگره با هدف آشنایی همه مردم با ابعاد زندگانی حضرت امام محمدباقر (ع)، جلب و جذب محققان و پژوهشگران برای خلق آثار و پژوهش جدید مربوط به محوریت و موضوعات فراخوان کنگره و استفاده بهینه از موقوفات در ارتباط با ائمه ‌(ع) برگزار می‌شود.

گرایلی اهداف دیگر این کنگره را تقویت بنیه‌های دینی، مذهبی همه مردم به‌ ویژه نوجوانان و جوانان نسبت به اهل بیت (ع)، تبدیل آستان مقدس امامزادگان به قطب فرهنگی، ترویج و گسترش فضائل و مناقب اهل بیت(ع) در جامعه اسلامی و تقویت تفکر ولایی در جامعه اسلامی عنوان کرد.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، با اشاره به تشکیل ستاد استانی و کمیته‌های مختلف این کنگره اضافه کرد: در این کنگره کمیته‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی، مالی و پشتیبانی، نظارت و ارزیابی و علمی فعال شده است.

گرایلی به موضوعات فراخوان این کنگره ملی اشاره کرد و گفت: با همکاری و فعال شدن کمیته علمی این کنگره موضوعات فراخوان آماده شده است و به ‌زودی موضوعات در قالب پوستر در سطح ملی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی از همه پژوهشگران، محققان، نخبگان، دانشجویان، اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌ها، روحانیان، علما و علاقه‌مندان درخواست کرد تا با ارسال مقاله به دبیرخانه این کنگره واقع در اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بتوانند نقش آن امام همام را در ابعاد مختلف زندگانی به مردم بشناسانند.

انتهای پیا/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول